سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دونده کشورمان: قصد ندارم از ورزش حرفه‌ای کناره گیری کنم

نیادوست دونده کشورمان درباره وضعیت خود برای حضور در مسابقات آینده این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

مسلم نیادوست دونده کشورمان در گفت و گو با خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت خود اظهار کرد: خدا را شکر امسال تمرینات خوبی داشتم، اما بدشانسی آوردم و از ناحیه مچ پا مصدوم شدم و نتوانستم در مسابقات شرکت کنم. بعد از آن مدتی طول کشید تا به فرم بدنی  ایده آل برسم.  

دونده کشورمان اظهار کرد: خیلی‌ها من را تمام شده می‌دانند، اما این افراد باید بدانند که مسلم هیچ تمایلی برای خداحافظی از دو و میدانی ندارد و با   حضور در اردوی خارجی و شرکت در مسابقات بین المللی می‌خواهم به آمادگی بدنی کامل برسم تا بتوانم در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ یکی از مدال آوران ایران باشم.  

او ادامه داد: طبق برنامه قرار بود همراه تیم دو و میدانی سپاهان به مسابقات آلماتی قزاقستان بروم، اما مسئولان سپاهان به دلیل برخی از مسائل از اعزام تیم به این مسابقات خودداری کردند. من در مسابقات قهرمانی کشور در اراک شرکت نکردم، چون تصمیم گرفته بودم در مسابقات آلماتی خوب بدوم.  

او درباره اینکه فدراسیون دو و میدانی از ورزشکاران این رشته ورزشی حمایت می‌کند، گفت: خوشبختانه فدراسیون دو و میدانی از دوندگان حمایت می‌کند و فضا برای رشد و پیشرفت ورزشکاران باز است. برای مهدی پیرجهان که از لحاظ رکوردی در فرم خوبی قرار دارد و احسان حدادی، حسن تفتیان و فرزانه فصیحی  آرزوی موفقیت می کنم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.