سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقایسه خودرو؛

مقایسه دنا پلاس توربو اتوماتیک با میتسوبیشی لنسر + مشخصات فنی

مشخصات فنی دنا پلاس توربو اتوماتیک و میتسوبیشی لنسر در این گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، دنا پلاس توربو اتوماتیک با میتسوبیشی لنسر 1600 دنده‌ای است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.  

معرفی دنا پلاس توربو اتوماتیک:

دنا پلاس توربو اتوماتیک، خودرویی ساخت کشور ایران است که در سال ۱۳۹۹ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۶۴۵ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۵۰ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۲۱۵ نیوتن متر در ۲۰۰۰ و ۲۰۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۶ سرعته خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۲۰۵ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۱ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۷.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۶۰ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به هیدرولیک ، روکش چرمی با دوخت قرمز مجهز به کلید‌های کنترلی سیستم صوتی و بلوتوث موبایل و کروز کنترل ، تنظیم اتوماتیک ، کانال تهویه برای سرنشینان عقب ، چراغ جلو دارای لامپ LED و طرح نئون و چراغ روز (Day Light) ، چراغ جلو و عقب جدید ، چراغ مه شکن جلو و عقب ، چراغ نقشه خوان ، چراغ خطر سوم ، چراغ داخل داشبورد ، چراغ‏ های سقفی جلو و عقب ، چراغ روشنایی فضای پایین پا در هنگام سوار و پیاده شدن اشاره کرد.

همچنین این خودرو مجهز به تنظیم زاویه نور چراغ‏ های جلو از داخل ، طرح جدید آینه ‏های جانبی ، آینه‌های جانبی برقی ، راهنمادار و تاشونده اتوماتیک ، آینه چراغ دار روی آفتابگیر سمت شاگرد ، تنظیم شیشه بالابر‌های جلو و عقب برقی ، شیشه‏‌های سولار (ضد اشعه مضر UV) ، تریم تک رنگ (مشکی) ، قطعات دکوراتیو طرح چوب ، دستگیره‌های درب‌ها به رنگ کروم است.

از دیگر امکانات این خودرو می توان به نوار کرومی دور شیشه درب‌ها ، تودوزی مخمل ، کف پوش موکتی با نوار قرمز رنگ و آرم توربو ، دسته دنده طرح جدید با گردگیر با دوخت قرمز ، سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر) ، سیستم هشدار دهنده مرکزی ورود غیر مجاز ، دوربین دید عقب ، هشداردهنده موانع عقب ، سیستم عیب یابی هوشمند (مالتی پلکس) ، قفل مرکزی با ریموت کنترل رادیویی ، کمربند‌های ایمنی جلو سه نقطه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع ، سان روف اشاره کرد.

دنا پلاس توربواتوماتیک مجهز به کروز کنترل ، ستون فرمان تلسکوپی (جمع شونده) ، سیستم روشنایی موقت در محیط‌های تاریک ، نمایشگر دمای محیط ، آنتن سقفی جدید (Shark fin) به همراه سیستم پشتیبانی از رهیاب ، جا عینکی ، تغییر استایل جانبی خودرو (درب‌ها به همراه شیشه لچکی عقب ، دستگیره‌ها ، گلگیر‌ها و آینه ‏های جانبی) ، بازکن قفل در صندوق عقب از داخل ، سیستم قطع سوخت خودکار ، سیستم کنترل بخار بنزین ، کارت طلایی چهار ستاره است.

معرفی میتسوبیشی لنسر ۱۶۰۰ دنده‌ای:

میتسوبیشی لنسر ۱۶۰۰ دنده‌ای، خودرویی ساخت کشور ژاپن است که در سال ۲۰۰۸ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۶۰۰ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۱۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۵۴ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۵ دنده دستی استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۹۱ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۰ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۵.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۹ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به استاندارد آلایندگی یورو ۵ ، گیربکس ۵ سرعته دستی ، فرمان الکتریکی (EPS) ، تنظیم تلسکوپی فرمان ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ، آئینه وسط شب و روز ، برف پاکن و شیشه شوی جلو مجهز به سنسور باران ، غربیلک فرمان و سردسته دنده با روکش چرمی ، تنظیم برقی آئینه ­های جانبی اشاره کرد.

همچنین این خودرو مجهز به سیستم ورود بدون سوییچ (مجهز به ریموت کنترل) ، شیشه بالابر‌های عقب و جلو برقی ، چراغ‌های جلو هالوژن ، روشن و خاموش شدن چراغ‌های جلو متناسب با نور محیط (سنسور نور) ، چراغ مه شکن جلو (نوع رفلکتور) ، روکش پارچه‌ای صندلی‌ها ، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی است.

خودرو
دنا پلاس توربو اتوماتیک میتسوبیشی لنسر 1600 دنده‌ای
کشور سازنده
ایران ژاپن
سال (طراحی)
1399 2008
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور
1645سی سی 1600سی سی
حداکثر قدرت
150 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه 117 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
215 نیوتن متر در 2200 دور در دقیقه 154 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
جعبه دنده
6 سرعته خودکار 5 دنده دستی
شتاب 0 تا 100
11 ثانیه 10 ثانیه
حداکثر سرعت
205 کیلومتر در ساعت 191 کیلومتر در ساعت
وزن
1262 کیلوگرم 1260 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
4559 طول ، 1720 عرض ، 1460 ارتفاع 4570 طول ، 1760 عرض ، 1490 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2671 میلیمتر 2634 میلیمتر
مصرف سوخت داخل شهر
8.1 لیتر در هر صد کیلومتر 8.2 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر
6.9 لیتر در هر صد کیلومتر 5.4 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی
7.9 لیتر در هر صد کیلومتر 5.7 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
60 لیتر 59 لیتر
استاندارد آلایندگی
یورو 4 یورو 5
ترمز و پایداری
ترمز ضد قفل ABS و EBD ، ترمز جلو ديسكي خنك شونده ، ترمز عقب ديسكي سیستم تعلیق جلو مک فرسون استرات، سیستم تعلیق عقب اتصال چند گانه ، ترمز عقب دیسکی و جلو دیسکی خنک شونده ، مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ABS) ، کنترل فعال پایداری (ASC) ، کنترل کشش (TCL) ، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)
کیسه هوا
4 عدد (راننده و سرنشين جلو و جانبي) مجهز به 7 کیسه هوای ایمنی 2 عدد جلو راننده و سرنشین جلو 2 عدد ایربگ جانبی 2 عدد ایربگ پرده ای و 1 عدد ایربگ زانویی راننده
سیستم صوتی
داراي مانيتور مالتي مديا تصويري لمسي با رهياب (GPS) و بلوتوث موبايل ، بلندگوهاي جلو و عقب ، توییتر رادیو FM/MW4 ، قابلیت پخش MP3 و CD ، مجهز به 4 اسپیکر و 2 تیوتر ، قابلیت کنترل سیستم صوتی روی فرمان ، پورت AUX

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
?
۰۹:۲۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
واقعا خنده داره
آشغال ترین نسخه لنسر رو گرفتین بعد بهترین نسخه دنا رو گذاشتین ولی باز لنسر بهتر بود.
عکس کابین لنسر Evo رو گذاشتی مشخصات فنی لنسر evo قوی ترین ۴ سیلندر دنیا رو میزاشتی صفر تا صد ۵ ثانیه
حبیب‌الله
۲۰:۴۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام واقعا جای تأسف است خودرو تولید 14 سال قبل یک سر و گردن از خودرو ایرانی ما بالاتر است بابا درش ببندید بگذارید مثل کشورهای عربی ماشین خارجی بیاریم
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
سلام نمیشه این ۲ تارو مقایسه کرد اول که هم قیمت نیستن لنسر خوب بخوای بخری الان حدودا ۹۰۰ تومن باید پول بدی دنا خشکش ۵۰۰ تومن
اگه میخوای مقایسه کنی هم قیمتشو پیدا کن بخای ۵۰۰ تومن ماشین بگیری بهتربن گزینه دناس البته چاره ای نیست
احمد
۰۴:۳۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
موتورسمندگذاشتیدرودناواسمش میزاریدارتقاق یافته بعدمی خوایدماشین دناراباماشین ژاپن مقایسه میکنید به به به به
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
ماشین قشنگیه ولی کیفیت درخوری نداره خدایی. برف‌پاک‌کن دنا همیشه نرم حرکت نمی‌کنه و گاهی تپ‌تپ می‌زنه روی شیشه و می‌ره و گاهی هم درست حرکت می‌کنه. اما توی مثلا جک اس ۵ خیلی نرم و استوار همیشه روی شیشه حرکت می‌کنه.
سینی زیرش پلاستیکه! ماشین رو خوابوندن روی زمین که با این دست‌اندازهایی که هست باید مورچه‌ای رد کنی.
سیستم پخش ویندوز سی ای! که یه نقشه درست و درمان نمی‌تونی داشته باشی.
یه زه روی در نذاشتن که موقع باز شدن در اگه کسی بی‌احتیاطی کرد بدنه آسیب نبینه. قشنگ در ماشین می‌خوره به دیوار!
سرعت که می‌ری هوا می‌ده توی اتاق!
کیفیت دوخت صندلی‌ها خوب نیست.
شتاب و ترمز خوبی داره به نظرم.
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
کیفیت دوخت مال روکشه اشتباهی جای صندلی گفتم :)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام عزیزا چرا بحث.دنا خیلی هم خوبه .موندم چ انتظاری دارین از ایران خودرو
.بازم خوبه ک دناتوربو اومده
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام خدمت دوستان وقتی ظاهر ونمای دنا پلاس رو میبینی احساس غرور میکنی که خوب ما هم داریم پیشرفت میکنیم .بله مهندسان طراح ما کارشون بد نیست ولی اون مدیری که باید طبق دستور قیمت رو بیاره پایین از کیفیت میزنه هی میزنه تا جایی که مهندس هم میره زیر سوال
هم وطن
۱۸:۲۸ ۰۳ دی ۱۴۰۰
مرغ همسایه غازه!؟
ماشاالله به طراحان و تولید کنندگان داخلی
به به چه زیباست دنا
عزیزان بزودی تولیدات شما در رده بهترین های دنیا خواهد بود.
نادر
۲۰:۵۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
مقایسه قاطر لنگ با اسب مادیان
اصلا تابحال سوار لنسر شده
وقتی با لنسر 120-130 تا میری انگار ماشین خاموشه و تو پارکینگ ایستاده نه صدایی از ماشین و نه صدایی از موتور
ماشین اتومات تو جاده فقط صدی 6 مصرف میکنه . باز تاکید میکنم اتومات نه دنده ای
کیفیت سواری ..............
دیگه خودتون قضاوت کنید !!!
جواد
۱۱:۳۰ ۲۷ تير ۱۴۰۰
سلام به خوانندگان مطلب بنده
اولا هرموقع سطح کیفی محصولاتمون را به سطح ژاپنی ها مسلمان !رساندیم بعد باید نظر داد.
بنده یه هیوندا ورنا مدل ۸۴ داشتم و یه دنا پلاس توربو دنده ای هم کنار هم توی حیاط
موقعی که خریدم زیر ماشین رو نگاه کردم اگر گفتید چی دیدم
اگزوز ورنا مدل ۸۶کاملا استیل حتی لوله ها وبست اگزور کاملا سالم
اگزوز دنا پلاس توربو مخزن وسط استیل ولوله فولادی و محل جوشها زنگ زده بود و بست اگزوز میلگرد ساده سایز۶ که زنگ زده بود بودن حتی ابکاری نشده بود
و مخزن اگزوز در دنا پایین تر از کف ماشین
در ورنا همسطح و بالاتر

زیر موتور سینی فلزی
زیر موتور دنا پلاستیکی

لوله انتقال بنزین پلاستیکی و محل اتصال لوله ها از رابط کولر ابی استفاده شده بود
در ورنا مدل ۸۶ کاملا فلزی و جنس استیل استفاده شده بود

دمای اب رادیاتور ماشین در ورنا بروی نمایشگر اب از وسط با کولر تکان نمیخوره در سربالایی و کولرو هرسرعتی
در دنا با افزایش سرعت و کولر از وسط رد شده و سربالا بسیار چیزی به اخر نمونده

صدای فن با کولر وبی کولر بسیار نرم وبی صدا برای ورنا
صدای فن در دنا پر صدا و با صدای تق بلند زمان روشن شدن

سربالایی جاده خاکی نرید که ماشین پس میزنه با دنا
بدنه بسیار نازک

هر موقع میرم نمایندگی میگه توربو هست انگار هواپیمای بدون سرنشینه
انشاءالله مشکل حل میشه

سنسور میل بادمک رو اول خرابی
سنسور ترمز بعد ۸۰۰ کیلومتر


فقط کولر خوبی داره اگر فکر دمای اب رادیاتور رو بی خیال بشی و جاده اش هم خوبه
ولی بنده پبسنهاد نمیکنم خرید دنا پلاس توربو را.

البته مقایسه این دو برند خودرو با هم اشتباه هست ولی چون توی حیاط بود باهم هرچی شو مقایسه میکردم خیلی از کیفیتش زده شده بود در دنا
موفق باشید
رازمیک نرسسیان
۰۹:۲۲ ۲۷ تير ۱۴۰۰
سلام و عرض ادب
30 سال است خدمات میتسوبیشی کار میکنم و دوره های کامل از مدل های 1977 ال 2012 را گذراندم.
نمیتوان انتظار داشت که صنایع اتومبیل سازی ایران را با صنایع معظم میتسوبیشی مقایسه کرد.
با توجه به تکنولوژی بالای ژاپن .
مهمترین مورد را بایستی در ضعف مدیریت و نیروی انسانی و مونتاژ جستجو کرد.
تا موقعی که منافع شخصی مهمتر از کیفیت تولید باشد ،ما مشکلاتمان حل نخواهد شد.
Aref
۰۷:۱۷ ۲۷ تير ۱۴۰۰
دمتگرم میشه نیسانGTRرو با پژو پارس هم مقایسه کنی و لند کروز رو با ام وی ام فقط مقایسه کن کاریت نباشه
ناشناس
۰۷:۱۴ ۲۷ تير ۱۴۰۰
سلام اقا میشه نیسان gtrرو با پژو پارس مقایسه کنی
ما فقط بلدیم مقایسه کنیم
دمتگرم تویتا لند کروز رو هم با ام وی ام مقایسه کن چه اشکالی داره
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۶ تير ۱۴۰۰
ژاپن کجا ما کجا
سایمان سمانی
۲۰:۴۸ ۲۶ تير ۱۴۰۰
یه پراید داشتیم ۴۰۰۰۰۰ کیلومتر باهاش کار کردیم
یه قطره هم روغن کم نمیکرد
با هر بنزینی و هر روغنی کار میکرد
گیربکسش کره ای بود (مال خودش سایپایی بود زوزه میکرد یدونه کره ای دست دوم خریدیم) با همون واسکازین اولیش تا زمان فروش ماشین بدون زوزه کار کرد
حیف که سال ۹۵ فروختیم
حلا یه ساینا ثبت نام کردیم شش ماهه از تحویلش گذشته
اینا به کنار سوار یکیشون شدم که حدودا صفر بود دنده به زور میرفت زوزه هم داشت
صاحبش میگفت ۱ لیتر روغن کم میکنه
درشو با ترس باز میکردم خیلی دستگیرش نازکه
اگه ماشین کره ای و فرانسوی و..... دارید نفروشید
موتور تیبا و دنا تحمل دمای عادی خودشون رو ندارن
اومدن توربو هم گذاشتن اونم با بنزین ایران که چهار روز میمونه ته نشین میشه
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۶ تير ۱۴۰۰
یک چرخ ژاپنی با دنا عوض نمیشه
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۶ تير ۱۴۰۰
شما مطلب بهتر پیدا نکردید بنویسید؟ اخه کسی فرغون رو با ماشین مقایسه میکنه؟
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۶ تير ۱۴۰۰
اونا هم ماشین زدن ماهم ... ببین چقد تفاوت هست ... ۱۳ سال قبل ماشین زده هنوز ماشین ما اون امکانت رو نداره خواهشا مقایسه نکنیند اصلا خداشون باهم فرق داره
فرزند ایران
۰۸:۵۷ ۲۶ تير ۱۴۰۰
لنگه کفشی در بیابان نعمت است.در سرزمینی زندگی میکنیم که خودرو استاندارد را باید به صدها برابر قیمت جهانی خریداری کنیم و سوله های فرقون سازی داخلی(fourgonبه چرخ دستی های نفربر و باربر در افغانستان و کراچی میگویند!!!!) ابو طیاره های آدم کش را به قیمت خودروهای استاندارد دنیا به مردم خوب ،دوست داشتنی ،عالی ،با وفا ،قدرشناس،ایثارگر،بینظیر، بافرهنگ و متمدن سرزمین پارس میفروشند آنهم با هزار منت و توهین !!!!!!چاره ای نداریم جز اینکه موقع ثبت نام در صف انتظار نفر اول باشیم .
آری دوستان لنگه کفشی در بیابان نعمت است.........
حامد
۰۵:۵۹ ۲۶ تير ۱۴۰۰
عاقااااا مقایسه این دو تا ماشین واقعا بی معنی بودش.
حالااااااا اینا رو ولش کن 5000 و 500 منظورت 5500 بودش دیگه انشاءالله
2000 و 200 دور در دقیقه؟ یا 2200 دور در دقیقه؟ به به چه باسواد
محمد
۰۰:۴۴ ۲۶ تير ۱۴۰۰
مقایسه دنای ایران خودرو با میتسوبیشی نهایت توهین است به این محصول با اصالت ژاپنی
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۵ تير ۱۴۰۰
تکنولوژی یعنی ابعادش از دنا بیشتر ولی سبک تره..
تکنولوژی یعنی ۱۳ سال پیش یوروپنجه
چینی ها و ایرانیا رو چه حساب مهندسی توربو رو موتور تعریف و نصب کردن..
غولهای خودرو سازی رو ماشینای معمولی یا حتی اسپرتر اینکارو صلاح نمیدونن و انجام نمیدن به حاطر اصطلاک و هزینه هاو موارد دیگه..
دنا رو باید با رنو ۲۵ سی سال پیش مقایسه کنن
امیررضا
۱۶:۳۴ ۲۵ تير ۱۴۰۰
عالی
محصول ۲۰۲۰ ایران که از خفن ترین ماشین هامون هست نمیتونه که محصول ۲۰۰۸ ژاپنی ها رو شکست بده یعنی ما همین جوری ۱۲ سال از ۱۲ سال قبل ژاپنی ها هم عقب تر هستیم
امیررضا
۱۶:۳۴ ۲۵ تير ۱۴۰۰
عالی
محصول ۲۰۲۰ ایران که از خفن ترین ماشین هامون هست نمیتونه که محصول ۲۰۰۸ ژاپنی ها رو شکست بده یعنی ما همین جوری ۱۲ سال از ۱۲ سال قبل ژاپنی ها هم عقب تر هستیم
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۵ تير ۱۴۰۰
فقط باید بگم که خاک بر سرایران خودرو
کامران
۰۹:۴۷ ۲۴ تير ۱۴۰۰
خخخخخخخ ، مگه میشه مورچه و فیل رو باهم مقایسه کرد ،
حسن
۱۵:۲۷ ۲۵ تير ۱۴۰۰
امثال شما که خودرو داخلی رو مسخره می کنید وقتی زمان ثبت نام میشه نفر اول حاضر هستید برای خرید
ساسان
۰۸:۲۲ ۲۷ تير ۱۴۰۰
جناب حسن خان چاره ای ندارند که ثبت نام میکنند
آیا خودرو ژاپنی هم قیمت حضور داشته و نخریدن
یه حرفی بزن که به عقل بگنجه
الان نمایندگی لانسر قیمت خودرو رو هم قیمت دنا پلاس بده
خودت میری دنا پلاس بخری؟؟؟
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۴ تير ۱۴۰۰
سمند فیس لیفت رو با میتسوبیشی مقایسه میکنید؟
حسینی
۰۸:۰۲ ۲۴ تير ۱۴۰۰
خیلی عالی بود.معلوم شدیه ماشین ازرده خارج شده ژاپنیهاامکانات وکیفیتش ازیه ماشین امروزی مابیشتره.پس بشینیدیه دم باگریه کنیم به حال وروزفرغون سازی ایران
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۳ تير ۱۴۰۰
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۳ تير ۱۴۰۰
1399.....2008 و دیگر هیچ...
مالک اتومبیل مزدا3 نیو
۰۷:۲۰ ۲۳ تير ۱۴۰۰
در این اوضاع بی برقی بی آبی بی واکسنی و درگیری با کرونای قرمز دلتایی که فقط اینجا میتونه عرض اندام کنه مقایسه دنای کلنگ با محصولات صنایع عظیم میتسوبیشی برای سرگرمی و تفریح و کمی خنده خوبه چون یه کم از تالمات روحی ایرانی ها کم میکنه .مقایسه فن آوری هزار ملیتی مزخرف داخلی با خودرو با اصالت و دارای شناسنامه ژاپنی البته با 13 سال تاخر ،بیشتر شبیه جوک های بی مزه ست .یه ذره خجالت هم بعضی مواقع لازمه.
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۲ تير ۱۴۰۰
یه جورایی انگار سعی شده بوده همه چی به نفع دنا تموم بشه
کفپوش دنا را هم به عنوان آپشن نوشتید؟؟؟
از اون طرف رو مصرف سوخت بسیار کمتر و امکانات ایمنی بسیار بیشتر تویوتا اصلا حرفی به میون نیومد که اصل هم همین هاست
خیال میکنین با این بررسی های یک طرفه مردم رو میتونید گول بزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماشین 14 سال پیش که رو با آخرین ماشین ایرانخودرو مقایسه میکنید؟؟؟؟؟
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۶ تير ۱۴۰۰
ولی من دنا پلاس توربو دارم قبلشم ماشین خارجی خوب چنتایی داشتم خداوکیلی خیلی پر شتاب نرم و بدون صدای موتور هست واقعا عالیه از کسی که داشته بپرسید میگه بهتون فقط یه اشکال داره اتاقش یکم کوچیکه چون عرضش کوچیکه.
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۲ تير ۱۴۰۰
معلومه که یه مشکل اساسی تو کار موتور دنا هست که نمیتونه سریع دور بگیره چون هم قدرتش بیشتره و هم تورگش و قاعدتا باید شتابش خیلی بیشتر از اون باشه
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۲ تير ۱۴۰۰
آخرشم لنسر که مال ۱۳ سال قبله خیلی از آپشن ها و امکاناتش از دنا پلاس که خودرو روز ایران هست بهتره
درضمن طول عمر و دوامش هم که اصلا قابل مقایسه نیست
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۲ تير ۱۴۰۰
مقایسه ول کنید با حقوق ۶ میلیون و با سه فرزند کدام می توانم بخرم
mosafer
۱۸:۰۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
خودتون دارین جدیدترین ماشینتون را با ماشین از رده خارج 15 سال قبل مقایسه میکنید.
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۲ تير ۱۴۰۰
یعنی تازه ما داریم به تکنولوژی ساخت 14 سال پیش خودرو میتسوبیشی میرسیم
ممد
۱۶:۱۴ ۲۲ تير ۱۴۰۰
دنا پلاس بهتره اون کسای که میگن دنا آشغاله بدونن که بیشتر از وطن ۴روشی کاری نمیکن ایران خودرو عالی هست لوکس ترین ماشین ایران رو ساخته هیمن های که میگن بده خودشون سوار پراید آشغال هستن
احمدی
۱۴:۱۵ ۲۳ تير ۱۴۰۰
مگه با این گرونی و قیمت خودرو در کشور که پراید قیمت بنز تو کشورمونه میشه غیر پراید هم سوار شد (البته به جز بعضیها) اصل مقایسس نه اینکه چی سوار میشن مردم ! مردممون مجبورن همین پراید به قول شما آشغال رو با قیمت نجومی و اونم بدون آپشن زه!!!! سوار شنننن! پس دلیلی نداره کسی پراید سوار میشه بهش خرده بگیری چون قیمت همین پراید تو کشورمون برابری میکنه با یه خودرو با دهها آپشن و کیفیت تو کشورهای دیگه !!
پراید سوار
۱۲:۵۵ ۲۲ تير ۱۴۰۰
حالتون خوبه ؟!!!
الان چیو با چی مقایسه کردین ؟!!!
میتسوبیشی رو با دنا!!!
1399 رو با 2008 !!!!
آخه چرا ؟
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۸ تير ۱۴۰۰
بهتر نبود محصول روز ایران خودرو رو با محصول روز میتسوبیشی مقایسه میکردین؟
اینطوری در حق ایران خودرو ظلم نمیکردین لاقل ....
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۲ تير ۱۴۰۰
طراحی واستاندارد آلایندگی ومصرف سوخت و امکانات لنسر بهتره
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۲ تير ۱۴۰۰
یه مورد جالب اینکه دنا مال 1399 یعنی 1 سال پیش و میتسو بیشی مال 13 سال پیش !! خب لاقل سال ساخت هم باید همزمان باشه و میتسو بیشی سال 2020 را با دنا 1399 مقایسه میکردین! 13 سال پیش کیفیت خودروها هرچند فقط مونتاژ میکردیم ولی خیلی بهتر بود ولی از لحاظ آپشن در حد صفر !! زه پراید آپشن بود که برش داشتن !!
اصغر
۱۲:۱۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
دنیا به اخر رسیده ماشین ژاپنی با سمند بزک شده ای خدا دوره زمانه خرابی شده
رضا
۱۲:۱۲ ۲۲ تير ۱۴۰۰
واقعا روت شد این دوتا رو باهم مقایسه کنی؟
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۲ تير ۱۴۰۰
خوروی ۱۲ سال پیش ژاپنی رو با ماشین پارسال مثلا ایرانی رو باهم‌مقایسه میکنی باز تفاوت چندانی باهم ندارن.. حالا تفاوت کیفیت و استقامت این دوتا خودرو بعد از دوسال مشخص میشه..‌
احسان از اردبیل
۱۱:۵۱ ۲۲ تير ۱۴۰۰
مقایسه خر با اسب به نظر شما خر بهتر است یا اسب خیلی سوال سختیه خخخخخ ماشین ژاپنی یه پیچش به کل کارخانه ایران خودرو میرزه
ناشناس 14838373
۱۶:۱۱ ۲۲ تير ۱۴۰۰
چیزی که تو میگی میدونی ۴۵۵میلونه کم نیست چرت نگو داری میگی مگه ستاره دنا پلاس شدی خودت مگه تویو تا داری چیزی کا درموردش نمی‌فهمی حرف نزن
احمدی
۱۱:۲۰ ۲۲ تير ۱۴۰۰
کاش اضافه میکردن به مشخصات فنی و ظاهری و..، طول مدت عمر خودرو و قطعات آنها را ! یعنی دنا ... سال و میتسوبیشی عمری یا همان مادام العمر !!!!!!!!!!!!!!!
Java shafiei
۰۹:۰۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
شما که این همه زحمت کشید یک مقایسه قیمت مزدید تا معلوم بشه پراید میگن میتسوبیشی
حسین
۰۸:۲۸ ۲۲ تير ۱۴۰۰
مسابقه کشتی هم که میخواد برگزار بشه دو نفر هم وزن و هم قد باهم مسابقه میدن
خودرو 14 سال پیش ژاپن رو با خوردرو بروز ایران مقایسه نکنید
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۳ تير ۱۴۰۰
به خووروی ۱۵ سال پیش ژاپن باخت ک