سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیشموک میزبان برگزاری آزمون شالبند آنزان رزم

۱۱۵ خانم کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات شالبند آنزان رزم به میزبانی شهر دیشموک با هم رقابت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رئیس و بنیانگذار سبک آنزان رزم جمهوری اسلامی ایران گفت: این آزمون از مرحله زرد تا قهوه‌ای با حضور ۱۱۵ نفر از بانوان از شهر‌های دهدشت، لیکک، لنده و دیشموک به میزبانی شهر دیشموک برگزار شد.

او افزود: پس از طی کردن این مرحله ورزشکاران برای قبولی کمربند قهوه‌ای و مشکی به رقابت می‌پردازند تا با حضور در دوره‌های مربیگری به عنوان استاد کونگفو فعالیت کنند.

طاهری مهر ادامه داد: سبک آنزارن رزم جایگاه جهانی دارد و در صورت موفقیت این ورزشکاران در مسابقات قهرمانی کشوری به تیم ملی کونگفو آنزان رزم می‌پیوندند.

رئیس کونگفو آنزان رزم کشوربا قدردانی از مسئولان شهر دیشموک برای برگزاری مطلوب این مسابقه گفت: ورزشکاران شرکت کننده در این آزمون از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار هستند.

او افزود: بخش دیشموک دارای پتانسیل‌های فراوان با قهرمانان ملی است که یکی از برنامه‌های پیش رو استفاده از این ظرفیت‌ها با حضور مسئولان کشوری است.

رئیس کونگفو آنزان رزم کشور با اشاره به کونگفو آنزان رزم به عنوان یکی از کمیته‌های فدراسیون جهانی توآی گفت: فدراسیون جهانی توآی درصدد برگزاری مسابقات جهانی به میزبانی جزیره کیش بود، اما به علت شیوع بیماری کرونا لغو شده است.

طاهری مهر افزود: در این مسابقات ۸۶ کشور دنیا برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند و این مهم زمینه خوبی برای کشور ایران بوده که پس از گذر از بیماری کرونا این مسابقات در ایران برگزار شود.
انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.