سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۶۰۲ فقره پروانه عبور بار‌های ترافیکی در استان قزوین

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از صدور ۶۰۲عدد پروانه عبور بار‌های ترافیکی در سه ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  علیرضا معیری‌پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: پایانه کالا و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آبیک دو مرکز متولی صدور پروانه عبور ترافیکی در استان قزوین هستند که از تعداد ۶۰۲ پروانه صادر شده در سه ماهه نخست امسال ۳۶۸فقره توسط آبیک و ۲۳۴ فقره نیز توسط پایانه کالا صادر شده است.

به گفته معیری‌پور، پروانه عبور بار‌های ترافیکی مربوط به آن دسته از بار‌هایی است که ابعاد و وزن آن‌ها بیش از حد استاندارد بوده و برای تردد در جاده‌ها باید مجوز از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای داشته باشند.

وی اضافه کرد: در این پروانه‌ها موارد و محدودیت‌هایی، چون سرعت، مسیر مجاز و ساعت حرکت و سایر مقررات بسته به نوع، طول و عرض و وزن و ارتفاع بار درج شده و راننده موظف به رعایت آن‌ها است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: هدف از صدور پروانه عبور ترافیکی، ایمنی تردد و حفاظت از جاده و ابنیه فنی راه‌ها و جلوگیری از بروز اختلال در تردد وسایل نقلیه است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.