سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیات بدمینتون استان بوشهر در سمت خود باقی ماند

علیرضا زیارتی در مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون استان بوشهر با ۱۶رای به مدت ۴ سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون استان بوشهر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزارشد که علیرضا زیارتی رئیس کنونی این هیات با ۱۶رای به مدت چهار سال دیگر در سمت خود باقی ماند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این مجمع گفت: یکی از هیات‌هایی که داری سالن اختصاصی است هیات بدمینتون است که در رده پایه و استعداد یابی عملکرد خوبی داشته است.

احمد بهروزیان فرد افزود:کرونا خسارت زیادی به همه بخش‌های جامعه از جمله ورزش، وارد کرد و تمام اماکن ورزشی دولتی و خصوصی را به تعطیلی کشاند.

او ادامه داد: جایگاه استان در رده ۱۳کشور در سال ۹۸ جایگاه خوبی است وانتظار است که این جایگاه ارتقا بدهیم و در رده قهرمانی کشور نیز صاحب نشان شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: جذب حامی مالی، گسترش این رشته در استان و برگزاری کلاس‌های آموزشی و برگزاری مجامع عمومی سالی یک بار با حضور رئیس فدراسیون در اولویت جدید هیات بدمینتون قرار گیرد.

معاون امور ورزش و جوانان استان بوشهر هم گفت: همه هیات‌های ورزشی مکلف هستند با هماهنگی این اداره کل، در طول سال مجامع عمومی را با حضور رئیس فدراسیون مربوط برگزار کنند.

موسی کشتکار بیان کرد: هیات بدمینتون در بخش استعدادیابی عملکردی خوبی داشت که ثمره این استعدادیابی در مسابقات بدمینتون منطقه ۸ کشور دیده شد و ورزشکاران استان در رده پسران و دختران موفقیت‌های خوبی را به دست آوردند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.