سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معافیت وکاهش خدمت ۵۸ فرزند مددجوی خراسان جنوبی از خدمت سربازی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۵۸ نفر از فرزندان مددجو از خدمت سربازی معاف و یا از کاهش تعرفه خدمت بهره‌مند شده اند.

حسینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ارائه تسهیلات نظام وظیفه به فرزندان مددجوی تحت حمایت کمیته امداد بر حسب پیشنهاد ستاد نیرو‌های مسلح و تصویب مقام معظم رهبری مبنی بر معافیت تعدادی از فرزندان مددجوی تحت حمایت از خدمت سربازی انجام شده است.

او افزود: از ابتدای امسال با پیگیری‌های کارشناسان کمیته امداد ۱۰ نفر از فرزندان مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمت سربازی معاف، ۲۶ نفر با کاهش خدمت و ۲۲ نفر به مناطق محل سکونت خود منتقل شده اند.

حسینی با اشاره به این که معافیت فرزندان مددجو نقش بسیار مهمی در توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت ایفا می‌کند اظهار کرد: فرزندان این خانواده‌ها با معافیت از خدمت سربازی، می‌توانند سرپرستی خانواده را بر عهده گرفته و از لحاظ معیشتی تکیه گاهی برای خانواده خود باشند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی تصریح کرد: در کنار این معافیت‌ها اشتغال جوانان با هدف توانمند سازی خانواده‌های آنان مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.