سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سموم کشاورزی غیرمجاز به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مهاباد کشف شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: بیش از هزار و ۷۰۰ بطری سموم کشاورزی غیرمجاز به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی در منزل مسکونی خود اقدام به تهیه، تولید و توزیع سموم کشاورزی تقلبی می‌نماید، موضوع در دستور کار پلیس انتظامی شهرستان قرار گرفت. 

سرهنگ توحیدی با اشاره به اینکه با انجام یکسری کار‌های اطلاعاتی محل مورد نظر شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت، افزود: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی اذعان کرد: در بازرسی از محل هزار و ۷۲۳ بطری انواع سموم کشاورزی، ۳ دستگاه سشوار صنعتی، یک دستگاه پلمب بطری، یک دستگاه نصب سلفون، انواع بر چسب و ۲۷ گالن ۲۰ لیتری و تعدادی بطری خالی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با اعلام اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه این گونه سموم کشاورزی غیر مجاز بوده از کشاورزان درخواست کرد:اقلام مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.