سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صمت استان اردبیل:

ثبت اطلاعات گوشت مرغ در سامانه جامع تجارت در اردبیل الزامی است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ثبت اطلاعات گوشت مرغ در سامانه جامع تجارت و سامانه رهگیری پست جهت حذف واسطه‌ها در استان الزامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در خصوص نحوه ثبت اطلاعات گوشت مرغ در سامانه جامع تجارت و سامانه رهگیری پست گفت: ثبت نام اجزای زنجیره تولید مرغ از تولید تا توزیع در سامانه جامع تجارت موجب حذف واسطه‌ها و واقعی‌سازی قیمت می‌شود.

او در خصوص وضعیت ساماندهی بازار مرغ افزود: ضمن اینکه طی ماه‌های اخیر اقدامات اساسی به منظور ساماندهی بازار مرغ در سطح استان اجرایی شده است در زنجیره مرغ تأمین گوشت آن بر عهده جهادکشاورزی و نظارت بر نحوه توزیع بر عهده معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت است که نظارت دقیق بازرسین سازمان انجام می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل افزود: از کشتارگاه‌های مرغ در سطح استان اردبیل و خودرو‌های حمل مرغ درخواست شده تا نرم‌افزار مربوطه که توسط اداره پست ایجاد شده را نصب کنند تا فرایند تولید تا توزیع تحت‌نظر باشد.

صدقی بیان کرد: کشتارگاه‌های مرغ نیز باید در سامانه جامع تجارت ثبت‌نام کنند در غیر اینصورت عرضه آن‌ها بعنوان خارج از شبکه تلقی خواهد شد و پرونده پس از تکمیل جهت بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

او تصریح کرد: خرده فروشان گوشت مرغ نیز باید در سامانه جامع تجارت ثبت نام و میزان دریافتی خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از فعالان این بخش‌ها خواست با مراجعه به سامانه جامع تجارت در شبکه اینترنت به آدرس https://www.ntsw.ir/ نسبت به ثبت نام اقدام کنند و واحد‌هایی که در این سامانه ثبت نام نکنند نمی‌توانند فعالیتی داشته باشند.

صادقی یادآور شد در راستای برخورد با هرگونه تخلف صنفی، بازرسان سازمان صمت در استان به صورت روزانه از مرغ فروشی‌های سطح استان بازدید می‌کنند و تشکیل پرونده و جریمه مرغ فروشان را از جمله اقدامات این سازمان برای مرغ فروشان متخلف اعلام کرد.

او در ادامه از شهروندان خواست، هرگونه تخلف صنفی اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه و کم‌فروشی را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارکت‌های مردمی سازمان صنعت معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.