سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا بازار بستنی فروشان را در تابستان از رونق انداخت

رئیس اتحادیه قنادان، شیرینی و بستنی‌ فروشان اهواز گفت: شیوع کرونا تاثیر منفی بسیار زیادی روی بازار بستنی‌ فروشان داشته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیامک جعفری رئیس اتحادیه قنادان، شیرینی و بستنی‌فروشان اهواز گفت: شیوع کرونا، روی بازار بستنی‌ فروشان تاثیر منفی بسیار زیادی داشته است و فروش بستی آنچنان توفیقی ندارد و اغلب از ساعت ۹ شب تا ۱۲ بامداد فروش آن میسر است.

او با بیان اینکه وضعیت تامین مواد اولیه ما بسیار بد شده است، افزود: در ۲ ماه گذشته، قیمت یک کیسه شکر ۳۲۰ هزار تومانی به ۶۰۰ هزار تومان رسیده است و قیمت لبنیات نیز مرتبا افزایش داشته است.

جعفری با اشاره به اینکه نرخنامه بستنی‌ فروشان اهواز از سال ۹۸ تاکنون به روزرسانی نشده است، بیان داشت: بستنی‌ فروشان اگر بخواهند قیمت بستنی را افزایش دهند با آن‌ها برخورد می‌شود و اگر بخواهند مطابق با نرخنامه بستنی بفروشند، ضرر می‌کنند.

رئیس اتحادیه قنادان، شیرینی و بستنی‌ فروشان اهواز تصریح کرد: این موضوع برای ما به یک معضل تبدیل شده است و اینکه همه می‌دانند، هیچ کس به حرف ما گوش نمی‌کند و بررسی نرخنامه جدید را به سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ارائه کرده‌ایم و در هفته‌های گذشته قیمت شکر افزایش یافت و ما آنالیز قیمت را تغییر دادیم. اگر قیمت شیر نیز افزایش یابد، باید آنالیز جدید ارائه دهیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.