سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان خبر داد؛

آزاد راه خرم آباد به بروجرد بزودی افتتاح می‌شود

مدیرکل راه وشهرسازی لرستان از افتتاح چند پروژه مهم راهسازی در آینده‌ای نزدیک در استان خبر داد و گفت: آزاد راه خرم‌آباد به بروجرد یکی از این پروژه‌های مهم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد ، وحید کرم‌الهی،مدیرکل راه وشهرسازی لرستان اعلام کرد: آزاد راه خرم آباد - بروجرد طول این مسیر را از ۱۰۰ کیلومتر به ۶۸ کیلومتر کاهش می‌دهد.
وی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه زمان سفر از خرم‌آباد به بروجرد حداکثر به ۴۰دقیقه می‌رسد که صرفه‌جویی در مصرف سوخت، جلوگیری از سوانح جاده‌ای و تسریع در صنعت حمل ونقل شمال به جنوب را بدنبال داشته و منشا تحول برای استان است.
کرم‌الهی بیان داشت: پروژه دیگر توسعه فرودگاه خرم‌آباد است که تا پایان مرداد ماه به اتمام خواهد رسید.
وی افزود: در حوزه راه‌ها نیز در اداره کل راه و شهرسازی لرستان، ۲۵ کیلومتر چهارخطه به اتمام رسیده که بزودی زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار کرد: پروژه زیرگذر فیروزآباد به طول ۱.۲ کیلومتر به اتمام رسیده است و در روز‌های آتی شاهد بهره‌برداری و افتتاح آن خواهیم بود.
وی گفت: پل کاکارضا نیز به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
کرم‌الهی اظهار کرد : مجموع اعتبار هزینه شده در پروژه‌های راه و شهرسازی لرستان، ۱۵۰ میلیارد تومان است که با توجه به طول زمانی که صرف اجرای این پروژه‌ها شده است ارزش تقریبی آن‌ها حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان است.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه در حوزه بازسازی خسارات ناشی از سیل، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حدود ۲۸ پل بزرگ و کوچک و آبرو را به بهره‌برداری رساند که مهمترین آن‌ها پل بزرگ بابازید، پران پرویز و پل حیات‌الغیب و ۲۵ دستگاه پل و آبرو‌های دیگر با صرف اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان است که آماده افتتاح هستند، بیان داشت: این پروژه‌ها ماحصل تلاش وهمدلی همکاران، بخش خصوصی، پیمانکاران، مشاوران، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بوده است.
وی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در پروژه بزرگ آزادراه خرم‌آباد-بروجرد سنگ تمام گذاشت و دولت نیز منابع مالی بسیار خوبی به این پروژه تزریق کرده است و تاکنون ۱۴۰۰میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص یافته است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.