سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یورو ۲۰۲۰؛

کیلینی: انگلیسی‌ها در این جام تیمی مقتدر بوده‌اند

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا در ارتباط با مسابقه فردا شب این تیم مقابل انگلیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جورجو کیلینی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم ملی انگلیس در چارچوب دیدار فینال جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) اظهار کرد: سبک بازی تیم ملی فوتبال انگلیس تفاوت بسیاری با تیم اسپانیا دارد و آن‌ها ویژگی‌های بسیار متفاوتی را نسبت به یکدیگر دارند. من فکر می‌کنم ۲ تیمی که در این یورو بهترین عملکرد را داشته اند به فینال رسیده اند. شما فقط باید به نتایج انگلیس نگاه کنید تا متوجه شوید آن‌ها تیمی مقتدر بوده اند و توانسته اند با کسب نتایج خوب به فینال یورو ۲۰۲۰ برسند.

کیلینی افزود: شما بدون داشتن ذهنی خونسرد و آرام در فینال مقابل انگلیس در ومبلی موفق نخواهید شد. ما باید هجومی، تیزبین و شجاع بوده و شرایط مسابقه را تحت کنترل داشته باشیم.

کنترل جریان مسابقه برای تمام طول ۹۰ دقیقه غیر قابل تصور است، اما ما باید مراقب تک تک جزئیات باشیم. همه ما واقعا از اهمیت این مسئله آگاه هستیم، بنابراین ما و سرمربی باید از لحظه لذت ببریم، زیرا نمی‌دانیم دوباره چه زمانی این موقعیت تکرار می‌شود.

کاپیتان تیم ملی ایتالیا درباره حاشیه‌هایی که مصاحبه قبلی او درباره انگلیسی‌ها ایجاد کرده بود گفت: در گذشته نیز اتفاق افتاده که تیمی در بازی فینال میزبان باشد و این اولین بار نیست. من همچنین شاهد جنجال‌هایی ناشی از صحبتم در مورد رسیدن انگلیس به فینال نیز بوده‌ام، اما دلیل این صحبت این بود که انگلیس بعد از غلبه بر آلمان در سمت آسان‌تر جدول قرار داشت، اما به هر حال آن‌ها تیمی قدرتمند هستند.

کیلینی در انتها به تمجید از مهاجم انگلیسی‌ها پرداخت و عنوان کرد: من هنوز اولین باری که در مقابل «کین» بازی کردم را در خاطر دارم. من بلافاصله تحت تاثیر عملکرد هری کین قرار گرفتم. می‌توانید از فابیو پاراتیچی، مدیر سابق یوونتوس بپرسید که در طول این سال‌ها چند بار با او در مورد کین صحبت کرده ام.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.