سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بارش پراکنده باران در برخی نقاط کشور/ وزش باد موقتی در مناطق جنوبی تهران

کارشناس هواشناسی گفت: امشب در سمنان، تهران، البرز، اصفهان، مرکزی، قم و خوزستان وزش باد موقتی و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب در استان‌های گیلان، گلستان، مازندران، اردبیل در برخی ساعات بارش باران و گاهی وزش باد خواهیم داشت گفت:  در ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: روز‌های یکشنبه و دوشنبه برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و بخش‌هایی از خراسان شمالی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

ضیائیان اظهار کرد: همچنین در سه روز آینده برای نواحی از جنوب سیستان وبلوچستان، ارتفاعات شرق و شمال هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان، رشد ابر همراه با رگبار ،رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: امشب در برخی ساعات در سمنان،  جنوب تهران ، البرز، شمال اصفهان، مرکزی، قم و بخش‌هایی از خوزستان وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد احتمال خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

او یادآور شد: در سه روز آینده در شرق کشور به ویژه شمال سیستان وبلوچستان و خراسان جنوبی و در نواحی غرب و جنوب غرب کشور وزش باد همراه با گردوخاک و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.

ضیائیان گفت: امشب دریای خزر و غرب خلیج فارس و در سه روز آینده دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج است.

او درباره آب وهوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد است . بیشترین دمای هوای پایتخت به ۳۶ درجه و کمترین آن به ۲۵ درجه می رسد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.