سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلید سوالات به کنکوری ها نرسید/ دانشجوی پزشکی که متقلب از کار درآمد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از شناسایی و تعقیب قضایی یکی از عوامل باند بزرگ تقلب در کنکور سراسری در سیرجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن نیک ورز دادستان عمومی وانقلاب سیرجان گفت: یکی از اعضای باند تقلب در کنکور سراسری در سیرجان دستگیر شد.

او افزود: برخی افراد با انگیزه‌های مالی و سودجویانه ضمن تشکیل یک گروه سازمان‌یافته و حرفه‌ای مبادرت به اغفال تعدادی از دانش آموزان در رشته‌های مختلف کرده و به آن‌ها و والدینشان اطمینان خاطر دادند که پاسخ سوالات کنکور سراسری را در ازای دریافت مبالغی، هم‌زمان با روز برگزاری آزمون سراسری از طریق موبایل و لوازم الکترونیکی در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

نیک ورز بیان کرد: در روز برگزاری آزمون سراسری از برخی داوطلبان تجهیزات الکترونیکی برای تقلب کشف شد که این تجهیزات از طریق این گروه تهیه و در اختیار داوطلبان قرار گرفته بود.

دادستان سیرجان تصریح کرد: البته با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) از چندین ماه گذشته اعضای باند ذکر شده تحت رصد بودند که در چندین استان کشور از جمله تهران و کرمان تحت پیگردقانونی قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان با بیان اینکه پس از کشف تجهیزات ذکر شده، تحقیقات قضایی جامع و کاملی برای کشف ابعاد قضیه آغاز شد، افزود: در روند تحقیقات مشخص شد که یک از افراد این گروه، دانشجوی رشته پزشکی در سیرجان است که نقش تولید فوری کلید در گروه را داشته که با کمک اداره کل اطلاعات استان کرمان و اداره اطلاعات سیرجان شناسایی و دستگیر شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۱ تير ۱۴۰۰
درود