سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجوز ساخت نیروگاه برق در آبادان

سخنگوی صنعت برق منطقه جنوب خوزستان از گرفتن مجوز ساخت دو نیروگاه در آبادان در هفت سال گذشته خبر داد.

کیومرث زمانی، سخنگوی صنعت برق منطقه جنوب خوزستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: یکی از اقداماتی که برای افزایش ظرفیت تولید برق در استان انجام پذیرفت، گرفتن مجوز ساخت چندین نیروگاه برق در استان بود که دو مورد از آن‌ها مربوط به شهرستان آبادان است.

او افزود: این مجوز‌ها هفت سال پیش گرفته شد و برخی از نیروگاه‌ها در حال احداث هستند و برخی دیگر نیز به زودی عملیات ساخت آن‌ها آغاز می‌گردد.

زمانی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید برق در استان در حال حاضر ۱۲ هزار مگاوات است و مشکلی در تولید این صنعت وجود ندارد ادامه داد: قطعی‌های اخیر برق در استان به عواملی مانند افزایش دما، گرمای زودرس، رمزارز‌ها و افزایش مصرف برق در استان ارتباط دارد.

او میزان صرفه جویی در برق در تعطیلی صنایع فلزی و سیمانی ۴ هزار مگاوات دانست و با اشاره به احتمال ادامه تعطیلی سه هفته‌ای آن‌ها برای رسیدن به رقم ۱۲ هزار مگاوات همچنان صرفه جویی در مصرف برق را توصیه کرد.

سخنگوی صنعت برق منطقه جنوب خوزستان در پایان با بیان آنکه دیروز در منطقه کوی طالقانی خرمشهر در هفت نقطه سرقت کابل برق صورت گرفت که پس از تلاش نیرو‌های سازمان برق، خاموشی برق در آن منطقه را رفع کردند ادامه داد: از ۱۶ تیر به بعد در تمام استان خاموشی برنامه ریزی شده وجود نداشته و قطعی‌های برق صورت گرفته به حوادث مربوط می‌شدند.

او در پایان گفت: از تمامی شهروندان تقاضا داریم که در صورتی که شخصی بدون لباس کار سازمان برق را در حال چیدن و دستکاری کابل‌های برق مناطق زندگی خود مشاهده کردند در کمترین زمان ممکن به سازمان برق اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.