سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نائب رئیس مجلس:

دغدغه اصلی مجلس تولید ثروت و رفع بیکاری است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه اصلی مجلس تولید ثروت و رفع بیکاری است و بر این اساس باید مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز برای رفع این دغدغه تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ‌زنی مجتمع آرتا فولاد مبین در اردبیل گفت: در کنار تولید و خلق ثروت، حفظ قدرت خرید مردم و حفظ ارزش پول ملی مد نظر مسئولان نظام است تا با مدیریت جهادی بتوان اشتغال بیش از ۲.۵ میلیون بیکار را در کشور سر و سامان داد.

او اظهارکرد: دولت سیزدهم با عدالت و قدرت تصمیم‌گیری و با از بین بردن رانت‌ها بدنبال حمایت از بخش خصوصی است و از هیچ تلاشی برای تحقق برنامه‌های خود دریغ نخواهد کرد.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احداث کارخانه بزرگ تولید یک میلیون تن فولاد در اردبیل نویدی در مسیر صنعتی شدن استان است، افزود: با راه‌اندازی این مجموعه برای بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

نیکزاد ادامه داد: در سفر وزیر صمت مقرر شد استان اردبیل به سمت صنعتی شدن سوق پیدا کند چرا که نیاز اردبیل در وضعیت کنونی رفتن به سمت صنعتی‌سازی و صنعتی‌محور شدن است.

او تصریح کرد: حرکت در محور صنعتی‌سازی جزو اولویت‌های اساسی است و باید با تمام توان برای تحقق برنامه‌ها و اهداف گام برداریم تا مشکلات و موانع موجود برطرف شود.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، شرکت بین‌المللی مهندسی ایران و شرکت معدنی و صنتعی چادرملو در اجرای مجتمع آرتا فولاد مبین سرمایه‌گذاری می‌کنند.

بر اساس برنامه‌یزی این مجتمع تولید فولاد قرار است تا ۳۰ ماه آینده احداث شده و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.