سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طمع سارقان برای سرقت دسته چک ۵۰ برگی کار دستشان داد

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق که با همکاری یکدیگر ۷۰۰ میلیون تومان و یک دسته چک ۵۰ برگی از شرکتی در شمال تهران سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: یازدهم فروردین ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت از یک شرکت تولیدی در دادسرای ناحیه ۶ تهران تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد که محتویات پرونده حاکی از آن بود، ساعت ۰۵:۳۰ یازدهم فروردین ماه از شرکتی در شمال تهران حدود ۷۰۰ میلیون تومان اموال اعم از مانیتور، کیس، پرینتر و ... به همراه یک دسته چک ۵۰ برگی توسط سارقان به سرقت رفته است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: کشف و پی جویی سرقت در دستور کار تیم مبارزه با سرقت اماکن پایگاه سوم قرار گرفت و کارآگاهان با بازبینی فیلم دوربین‌های محل سرقت موفق می‌شوند تصویر سارقان را که ۲ نفر و از مجرمان سابقه دار بودند را شناسایی کنند.

وی افزود: سارقان که کامران و مرتضی نام داشتند توسط کارآگاهان شناسایی شده و با شناسایی مخفیگاه آنان پس از هماهنگی‌های قضائی هر ۲ متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دستگیری سارقان در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها تعداد ۲۰۰ فقره از چک‌های سرقتی کشف و متهمان که چاره‌ای جز به اعتراف نداشتند، اقرار کردند، چندین سال است مبادرت به خرید و فروش و جعل چک‌های سرقتی می‌کنند که در ادامه پرونده تعداد ۳۵ نفر از متصرفان اموال و چک‌های سرقتی به اداره پلیس احضار و اموال سرقتی جمع آوری شد.

سرهنگ دستخال گفت: با تکمیل تحقیقات، پرونده گزارش و به نظر بازپرس محترم شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۶ تهران رسید که متهمان با قرار صادره روانه زندان شده و تحقیقات برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی و کشف زوایای پنهان پرونده در دستور کار قرار دارد.


بیشتر بخوانید

انهدام باند جاعلان چک‌های بانکی سازمان‌های دولتی

دستگیری ادمین صفحه غیراخلاقی اینستاگرامی با هفت هزار دنبال کننده


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.