سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستان کمک بنیاد مسکن به سوی اهالی روستای لانیز

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز گفت: برای خانه‌های تخریب شده بر اثر آتش سوزی در روستای لانیز شهرستان کرج، کمک‌های نقدی درنظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عبدالله زاده، معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز گفت: پس از آتش سوزی در روستای لانیز در بخش آسارا، در اولین فرصت به روستا مراجعه کردیم و واحد‌های خسارت دیده مورد ارزیابی قرار گرفت و فرم کارشناسی خسارت برای این واحد‌های آسیب دیده تنظیم شد.

او افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده نقشه، نظارت و صدور پروانه به صورت رایگان و با هماهنگی بخشداری آسارا برای این واحد‌ها انجام خواهد شد.

عبدالله زاده گفت: همچنین تسهیلات مسکن روستایی با نرخ بهره ۵ درصد و با سقف ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد و در کنار این‌ها برای ساکنین دائمی روستا نیز از محل حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) کمک بلاعوض به مبلغ ۳۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز گفت: اگر چنانچه باز هم خانه‌ای نیمه تمام بماند از محل تسهیلات قرض الحسنه برای کمک به تکمیل آن‌ها اقدام خواهد شد.

او در پایان با اشاره به پیشگیری از هر گونه حادثه‌ای برای بافت فرسوده در روستا‌ها، افزود: ۶۵ خانوار روستای لانیز عمدتا دارای واحد‌های مسکونی بافت فرسوده و کم دوام هستند، بنابراین ما از اهالی روستا و دهیاری روستا درخواست کرده ایم افرادی که چه دچار خسارت شده اند و چه کسانی که واحد مسکونی فرسوده و غیرمقاوم دارند با مراجعه به شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان تشکیل پرونده بدهند.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.