سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پتروشیمی شهید تندگویان آماده افزایش ظرفیت تولید شد

سرپرست مجتمع شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از افزایش ظرفیت تولید پتروشیمی شهید تندگویان با بهره‌برداری از ۲ خط جدید تولید خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امین ملک‌زاده سرپرست مجتمع شرکت پتروشیمی شهید تندگویان گفت: به دلیل مشکلات راه اندازی در واحد (poy) دو خط از ۸ خط این واحد تاکنون در سرویس قرار نگرفته بود و قرار است در مرداد امسال خط ۷ با ظرفیت تولید سالانه ۸ هزار تن محصول در مدار بهره برداری قرار گیرد.

او بیان داشت: دومین خط تولید هم با ظرفیت مشابه ۸ هزار تن شهریور ماه امسال آماده بهره برداری می‌شود که با بهره برداری این ۲ طرح، در مجموع سالانه حدود ۱۶ هزار تن، به ظرفیت تولید پتروشیمی شهید تندگویان افزوده می‌شود.

ملک زاده افزود: این ۲ خط تولید از سال ۱۳۸۳ و همزمان با افتتاح این شرکت پتروشیمی بدون استفاده مانده بود و با پیگیری مدیرعامل شرکت و تامین قطعات و تجهیزات جانبی هم اکنون این ۲ خط آماده تولید محصول می‌شوند.

سرپرست مجتمع شرکت پتروشیمی شهید تندگویان تصریح کرد: سال ۸۳ شرکت آلمانی به عنوان تامین کننده قطعات و نوی والنسیای ایتالیا به عنوان لایسنسور به بهانه تحریم حاضر به راه اندازی و تحویل کامل این ۲ خط تولید نشده بودند و به همت متخصصان این شرکت و با تامین حداکثری کالا و تجهیزات از سازندگان و شرکت‌های دانش بنیان ایرانی این ۲ خط پس از حدود ۱۷ سال توقف تولید آماده بهره برداری می‌شوند.

این مقام مسئول گفت: با راه اندازی واحد بسته‌بندی مکانیزه علاوه بر افزایش بهره‌وری زمینه بسته‌بندی و عرضه محصولات با کیفیت بالاتری به مشتریان داخلی و خارجی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.