سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت امضای قرارداد مدیران مدارس با شرکت‌های تولیدی پوشاک

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از ممنوعیت امضای قرارداد مدیران مدارس با شرکت‌های تولیدی پوشاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه کارگروه ساماندهی لباس فرم دانش‌آموزی، گفت: هرگونه امضای قرارداد توسط مدیران مدارس با شرکت‌های تولیدی پوشاک ممنوع بوده و در صورت تخلف مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

او افزود: هیچ مدیر مدرسه‌ای در حال حاضر نباید شخصا به مسئله پوشاک فرم دانش‌آموزی ورود کند.

سعدی پور با اشاره به چند چالش عمده در این حوزه، گفت: قیمت پارچه، جنس و نوع پارچه، دستمزد و کیفیت دوخت و زمان تحویل از جمله چالش‌های حوزه پوشش فرم دانش‌آموزی است که باید با نظارت دقیق بر این موضوعات و به ویژه مسائل مالی و قرارداد‌ها مشکلات را به حداقل برسانیم.

او افزود: هنرستان‌های دارای رشته خیاطی و دوخت دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه تجهیزات، کارگاه و نیروی انسانی هستند که نباید از آن غافل شد چراکه همین هنرستان‌ها در ایام شیوع کرونا در تولید ماسک و گان بسیار خوب درخشیدند.

سعدی پور با اشاره به ریشه تربیتی لباس فرم دانش‌آموزی، گفت: لباس فرم یکدست باعث می‌شود تا تفاوت‌های فردی در نوع پوشش ازبین رفته و ماهیت مدرسه حفظ شود.

او با بیان به استفاده از لباس فرم دانش‌آموزی در ۷۰ درصد مدارس استان ،افزود: با توجه به وجود چالش‌های مختلف در این حوزه ابتدا باید چالش‌های سال‌های گذشته را ریشه‌یابی و اصلاح کنیم سپس به دنبال تدوین آئئین‌نامه‌های جدید برویم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به ابهام در بازگشایی مدارس به صورت حضوری اشاره و گفت: تصمیم گیری برای پوشش فرم مدارس در حال حاضر زود بوده و بهتر است در این فرصت با بررسی جامع و همه جانبه و پس از رفع مشکلات سال‌های گذشته به تدوین آئین‌نامه جامع و کاملی اقدام کنیم.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.