سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمان‌پروری، نتیجه آموزش حرفه‌ای مربیان

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: تاسیس آکادمی آموزشی در استان اصفهان به ساخت، تربیت و آموزش مربیان حرفه‌ای کمک به‌سزایی خواهد کرد.

شهرام شاه‌زمانی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص برنامه‌های این هیئت در ماه‌های پیش‌رو گفت: در قدم اول ساماندهی دپارتمان بخش‌های اصلی هیئت و سپس کمیته‌های هربخش را در برنامه خود قرار داده‌ایم. با محوریت آموزش و قهرمان‌پروری سعی در جذب علاقه‌مندان و مخاطبین با استعداد، با ایجاد مسابقات هفتگی در هر کمیته با اهدای جوایز کرده‌ایم که با بازتاب بسیار خوبی همراه بوده است.

️شاه‌زمانی در ادامه اظهار داشت: کمیته‌های مختلف هیئت استان اصفهان برنامه‌ریزی مدونی برای برگزاری مسابقات قهرمانی با ارائه تقویم با برنامه داشته‌اند تا از این طریق علاقه‌مندان بتوانند خود را با برنامه‌های هیئت تطبیق دهند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان افزود: در بخش مسابقات موتور سنگین از تمامی داوطلبان درخواست کرده‌ایم که مدارک هویتی خود را تحویل دهند و موتورسواری قانونمند داشته باشند که بتوانیم همکاری لازم را با نیروی انتظامی انجام دهیم و پلاک معتبر برای آن‌ها دریافت کنیم.

️او ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌هایمان در طول این مدت ارتباط گسترده با رسانه‌ها بود و سعی کردیم با این همکاری، فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط هیئت را به نمایش بگذاریم. این مسئله باعث می‌شود اسپانسر‌ها نیز علاقه بیشتری برای سرمایه‌گذاری در این بخش داشته باشند.

️شاه‌زمانی افزود: با همت و لطف مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و تاسیس آکادمی آموزشی در استان اصفهان در تربیت و آموزش مربیان حرفه‌ای تلاش بیشتری خواهد شد و هنرجویان رشته‌های متعدد در بخش موتورسواری و اتومبیلرانی با ساماندهی کمیته‌ها می‌توانند مربیان منتخب را در اختیار داشته باشند و به‌سمت ورزش قهرمانی سوق پیدا کنند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به اینکه در تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در ورزش این رشته در گروه اول قرار گرفته، با اجرایی شدن برنامه کمیته‌ها و برگزاری مسابقات، هیئت استان اصفهان بتواند رتبه نخست را در بین دیگر هیئت‌های کشور کسب کند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.