سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال مردم استان مرکزی از مسابقات قرآن

حضور مردم استان مرکزی در مسابقات قرانی اوقاف ۲.۵ برابر رشد داشته است.

حجت الاسلام دهقانی مسئول مرکز امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: حضور در مرحله‌ی شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف استان مرکزی ۲.۵ برابر رشد داشته است.

حجت الاسلام دهقانی افزود: در سطح استان مرکزی بیش از ۸۰۰ نفر در رشته‌های اذان، دعا خوانی، هم سرایی و هم خوانی قرآن؛ قرائت، تحقیق، ترتیل، حفظ پنج، ده و بیست جزء کل قرآن و تفسیراین دوره ثبت نام کردند.

او با اشاره به برگزاری مرحله‌ی شهرستانی مسابقات افزود: منتخبین در هریک از رشته‌های قرآنی؛ پس از ارزیابی کمیته فنی به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد

مسئول مرکز امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: مرحله‌ی استانی مسابقات قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عطاالهی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه گفت: مرحله‌ی شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ساوه برگزار شد.

حجت الاسلام عطاالهی با اشاره به حضور ثبت نام کنندگان شهرستان زرندیه افزود: در این دوره از مسابقات که به صورت منطقه‌ای برگزار شد؛ ۱۵۰ نفر شامل ۴۵ نفر برادر و ۱۰۵ نفر خواهر شرکت کردند.

او ارایه کارنامه‌ی شرکت کنندگان را از ویژگی این دوره بیان و اضافه کرد: افزود: در مرحله‌ی شهرستانی مسابقات در بخش آقایان ۷ رشته و خواهران در ۶ رشته با هم به رقابت پرداختند که در پایان از ۲۹ منتخب تقدیر شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.