سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترویج مهارت آموزی و کارآفرینی در خوزستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: برگزاری برنامه‌های تاثیرگذار در هفته مهارت می‌تواند نقش مهمی در زمینه ترویج مهارت آموزی داشته باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالنبی، سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: روز ملی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای فرصتی ارزشمند را برای تجمیع فرصت‌ها و جلب توجه جامعه فعال به ارزش مهارت با حداکثرسازی نقش گروه‌های مرجع، نخبه و جریان ساز دارای موقعیت تأثیرگذار در اختیار سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور قرار می‌دهد.

او با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته مهارت می‌تواند نقش مهمی در ترویج مهارت آموزی داشته باشد، افزود: ضرورت دارد با اجرای گسترده و هدفمند برنامه‌های فرهنگی، ترویجی، رسانه‌ای و اطلاع رسانی در روز‌های ۳۱ تیر ماه الی ۶ مرداد ماه با تاکید بر نگاه فراسازمانی و تعاملی  با بهره گیری حداکثری از شرکای، حامیان مهارت آموزی و بکارگیری ظرفیت درون سازمانی دو بخش دولتی و آموزشگاه‌های آزاد اهتمام گردد.

سواعدی هفته ملی مهارت را فرصت مغتنمی در جهت ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه، تلاش در جهت هدایت و فراگیر نمودن هرچه بیشتر آموزش‌ها در سطوح مختلف و فعالیت گسترده برای ارتقای جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای عنوان کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ادامه داد: سهیم کردن و جلب مشارکت همکاران و خانواده هایشان در ترویج و گسترش فرهنگ مهارت آموزی و مهارت افزایی با هدف ارتقای توجه به ارزش مهارت با شعار هر همکار یک تریبون مهارت ضرورت دارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.