سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر فدراسیون تنیس:

ایران آمادگی میزبانی از مسابقات تنیس دیویس کاپ را دارد

ضیا آذری دبیر فدراسیون تنیس در خصوص لغو مسابقات دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه به میزبانی ترکمنستان توضیحاتی را بیان کرد.

فرزین ضیا آذری دبیر فدراسیون تنیس در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص لغو مسابقات تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه به میزبانی ترکمنستان اظهار کرد: فدراسیون جهانی تنیس (ITF) چهارشنبه به فدراسیون تنیس ایران و دیگر کشور‌های حاضر در این مسابقات اعلام کرد که مسابقات دیویس کاپ به دلیل قوانین ضد کرونایی ترکمنستان مبنی بر اینکه باید همه افراد خارجی که به این کشور سفر می کنند، حتی در صورت زدن واکسن کرونا ۲۱ در قرنطینه باشند، لغو شده است. البته زمان برگزاری مسابقات تغییری نخواهد کرد و این مسابقات در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

او در خصوص شانس میزبانی کشورمان  از مسابقات دیویس کاپ گفت: فدراسیون تنیس کشورمان برای میزبانی از این مسابقات اعلام آمادگی کرده است. دوشنبه میزبان این مسابقات توسط فدراسیون جهانی (ITF) اعلام خواهد شد.  

او ادامه داد: فدراسیون تنیس در صورت کسب میزبانی مسابقات دیویس کاپ  بازی‌ها را در مجموعه تنیس انقلاب، آزادی و استقلال برگزار خواهد کرد. در گروه ۴ مسابقات دیویس کاپ ۱۴ تیم حضور دارند که این تیم ها در ۲ بخش ۵ تیمی و یک بخش ۴ تیمی به رقابت با هم پرداخت.

ضیا آذری درباره برنامه‌های  آماده سازی تیم تنیس آقایان بیان کرد: آماده سازی تیم ملی تنیس آقایان طبق برنامه‌ انجام خواهد شد. لغو میزبانی ترکمنستان در برنامه‌های تیم ملی خللی ایجاد نمی‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.