سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین جلسه قرارگاه شهرستانی امام کاظم (ع) در نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند گفت:نخستین جلسه قرارگاه شهرستانی امام کاظم (ع) در فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نخستین جلسه قرارگاه شهرستانی امام کاظم(ع) به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضای دستگاه های ذیربط در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: امسال سه برنامه محوری با عناوین ترویج عفاف و حجاب، فرزند آوری و ازدیاد جمعیت و تثبیت و تحکیم خانواده در قالب قرارگاه امام کاظم (ع‌) به صورت شهرستانی پیگیری و دنبال خواهد شد.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند افزود: این قرارگاه به صورت شهرستانی که ریاست آن فرمانداری و دبیر آن سپاه ناحیه با حضور کلیه ادارات فرهنگی و ذیربط است.

او در خصوص اجرای ویژه‌ برنامه‌های هفته عفاف و حجاب بیان کرد: این هفته امسال با شعار «حیای زن، عفاف مرد» از ۱۹ تا ۲۵ تیر برگزار می‌شود که در تاریخ ۲۱ تیرماه برنامه ویژه تحکیم خانواده در شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه نهاوند به اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: تجلیل و سرکشی از فعالان حوزه حجاب، خرید چادر و هدیه آن به دخترانی که به سن تکلیف رسیده‌اند از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

او افزود: یکی از مباحث مد نظر برای اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه بحث چهره به چهره است که در این زمینه طرحی با عنوان «دختران حاج قاسم سلیمانی» اجرا می‌شود که بر اساس آن جمعی از بانوان و دختران به صورت چهره به چهره به تبلیغ حجاب می‌پردازند.

مختاری وجود فروشندگان بدحجاب در پاساژها را از دیگر معضلات شهرستان عنوان کرد و گفت: متاسفانه این موضوع چهره ناخوشایندی به چهره عفاف و حجاب شهرستان داده که لازم است از سوی اتاق اصناف به آنان تذکر داده شود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.