سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت بالای شهرستان دنا در قالب تعاونی ها

فرماندار شهرستان دنا گفت: شهر سی سخت با داشتن بیشترین اعضا پایلوت تعاونی ها در کهگیلویه و بویراحمد است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عبدالحمید پناهی فرماندار شهرستان دنا در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان گفت: شهرستان دنا با داشتن قابلیت‌ ها و ظرفیت‌ های مهم در حوزه‌ های کشاورزی، باغی، گردشگری یکی از شهرستان‌ های مهم استان برای  تشکیل تعاونی ها و جذب سرمایه گذاران است.

پناهی وجود تعاونی‌ ها و فعال بودن آن‌ ها در شهرستان دنا را برای رونق تولید و ایجاد کارگاه‌ های اشتغالزا مهم دانست و افزود: ظرفیت شهرستان دنا در حوزه‌ های کشاورزی، گردشگری، گیاهان دارویی و تشکل‌ های مردمی در قالب تعاونی بالا بوده تا جایی که شهر سی سخت به عنوان پایلوت استانی دارای دو تعاونی با بیشترین مشارکت مردمی در کهگیلویه و بویراحمد است.

پناهی به خدمات رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در شهرستان زلزله زده دنا اشاره کرد و افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در زلزله همانند دستگاه‌ های امدادی و خدماتی به مردم زلزله زده یاری رسانی کرد.

شایان نادری مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: امسال هزار مورد تسهیلات ارزان قیمت برای متقاضیان واجد شرایط اجرای طرح‌ های اشتغالزا در شهرستان دنا در نظر گرفته شده که این تعداد تسهیلات در دو مرحله ۵۰۰ سهمیه ای به متقاضیان پرداخت می‌شود.

نادری فعالیت ستاد اجرایی حضرت امام را در سه حوزه توانمند سازی اقتصادی، زیربنایی و حوزه سلامت اعلام کرد و افزود: یکی از برنامه های مهم این ستاد، حمایت از طرح‌ های اشتغالزای کلان وخرد است که به همین منظور با حمایت ستاد اجرایی طرح‌ های صنعتی و تولیدی راکد در استان با تزیق اعتبارات مورد نیاز فعال و به چرخه تولید برگشتند.

نادری حمایت از تعاونی های راکد را یکی دیگر از برنامه‌ های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام دانست و اضافه کرد: بزرگترین تعاونی آب معدنی شهر سی سخت با حمایت ستاد اجرایی و تخصیص ۲۷ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به چرخه تولید بازگشت و درآینده نزدیک این طرح به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.