سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات رایگان توانبخشی هلال احمر به نیازمندان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارائه خدمات رایگان توانبخشی هلال احمر استان به نیازمندان خبر داد.

رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: خدمات توانبخشی هلال احمر در سطح استان برای نیازمندان به صورت رایگان ارائه می‌شود و خدمات جمعیت امسال خصوصا در حوزه درمان و بهداشت متفاوت‌تر از قبل شده است.

او  با بیان اینکه احداث خانه‌های هلال روستایی از یک سال گذشته در استان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: خانه‌های هلال با ساختار داوطلبی در سطح محلات، شهر‌ها و روستا‌ها توسط اعضا، داوطلبان، خیرین، نیکوکاران و واقفین اداره می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه خدمات فراگیر و رو به توسعه جمعیت هلال به اشکال گوناگون و متناسب با نیاز‌های مردم و اقشار آسیب پذیر در همه حال و در همه جا در بالاترین سطح ارائه می‌شود، عنوان کرد: برای کمک به حل مشکل کمبود جمعیت، مرکز ناباروری رویش هلال در تهران آماده پذیرش بیماران نابارور از سراسر کشور با کمترین هزینه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: اگر مورد خاصی در خصوص نازایی و ناباروری در بین اقشار کم برخوردار استان وجود داشته باشد با معرفی از سوی هلال احمر از تمام خدمات درمانی و اقامتی به صورت رایگان بهره مند می‌شود.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.