سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه النصر بازی در زمین بی‌طرف را پذیرفت

تیم فوتبال النصر عربستان با انتخاب ورزشگاه السد شهر دوحه تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور دیدار با تراکتور ایران در زمین بی‌طرف را پذیرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه النصر عربستان ورزشگاه السد قطر را به عنوان زمین بی طرف انتخاب کرده است و با توجه به مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا با میزبانی از تراکتور ایران در استادیوم مرسول بارک ریاض، بازی ۲ تیم در قطر برگزار می‌شود.

پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بود دیدار تیم‌های تراکتور ایران و النصر عربستان همچنین استقلال ایران و الهلال عربستان در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد و چهارشنبه گذشته آخرین مهلت معرفی ورزشگاه‌های مورد نظر بود.

پیش از این النصر تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص برگزاری بازی در زمین بی‌طرف را نپذیرفت و بر این موضوع تاکید داشت که به منظور استفاده از حق میزبانی مایل است در ریاض برابر نماینده فوتبال ایران قرار بگیرد.

بر این اساس و با تایید نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال تراکتور ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه السد شهر دوحه قطر برابر النصر عربستان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.