سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتاب «بی‌نام پدر» برنده جایزه قلم زرین شد

نویسنده همدانی جایزه قلم زرین را برای نگارش کتاب «بی‌نام پدر» کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدمیثم موسویان، نویسنده و مؤلف همدانی نویسنده کتاب «بی‌نام پدر» گفت: به تازگی این اثر جایزه قلم زرین را کسب کرده است.

او با اشاره به اینکه کتاب برای گروه بزرگسالان نگاشته شده است، گفت: داستان این کتاب مربوط به زندگی یک درجه‌دار فاسق دوران رژیم پهلوی است که عامل مستقیم انگلیس، مؤسس انجمن بهایی، عامل سرکوب کرد‌ها است و البته درقاچاق مواد مخدر در ایران  هم نقش داشته است.

موسویان عنوان کرد: تاریخ معاصر این کتاب کاملاً واقعی بوده، اما به تصویر کشیدن صحنه‌های عاشقانه‌اش تخیلی است، در این اثر تلاش شده تصویری از رجال نظام طاغوتی و به ابعاد مختلف زندگی آن‌ها پرداخته شود.

او عنوان کرد: کتاب «بی‌نام پدر» را تقدیم کرده‌ام به محمدرضا فریدونی، استاد عرفان دانشگاه بوعلی که در پیشرفت فعالیت‌هایم بسیار حامی بود.

این نویسنده همدانی با اشاره به اینکه نگارش این اثر بیش از پنج سال طول کشید، افزود: سال گذشته کتاب از سوی انتشارات جماران به تعداد دو هزار نسخه چاپ و اکنون در مرحله چاپ دوم قرار دارد.

موسویان در ادامه عنوان کرد: نویسندگی را از سال ۸۰ آغاز کردم و تاکنون ۱۶ کتاب تدوین کرده‌ام البته پیش از این در زمینه سرودن اشعار کار می‌کردم.

او در پایان با اشاره به اینکه همه آثارم با دغدغه مذهبی و در حیطه انقلاب اسلامی و ادبیات پایداری نگاشته‌ام، گفت: تاکنون در بیش از ۶۰ جشنواره شرکت کرده‌ام که حائز رتبه هستم که مهم‌ترین آن‌ها جایزه جلال آل احمد و قلم زرین بوده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.