سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات معجزه‌آسای ۲ جوان پس از سقوط هولناک

امدادگران هلال احمر ۲ جوان را که در ارتفاعات سوادکوه سقوط کرده بودند،نجات دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،وحید متانی رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه گفت: سقوط جوان ۲۶ ساله عصر دیروز در ارتفاعات منطقه تونل شماره یک جاده سوادکوه محدوده زیراب به شیرگاه به مرکز پیام هلال احمر گزارش داده شد.

او افزود: بلافاصله برای نجات مصدوم این حادثه تیم امداد و نجات پایگاه جوارم پس از پیمایش مسیر جنگلی در محدوده رستوران آبشار منطقه تونل شماره یک به محل حادثه رسیدند.

متانی گفت: با توجه به آسیب دیدگی متعدد مصدوم، ابتدا اقدامات اولیه امدادی انجام شد و سپس در سبد مخصوص حمل بیمار فیکس و به محل امن انتقال و برای ادامه درمان بیمارستانی به اورژانس ۱۱۵ شهرستان تحویل داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه با اشاره به اینکه دیروز یک جوان ۳۰ ساله نیز در ارتفاعات کنگلو سوادکوه سقوط کرده بود، افزود: در پی درخواست کمک از اورژانس ۱۱۵ مبنی برسقوط یک نفر، سریعا تیم امداد و نجات به همراه یک دستگاه آمبولانس کمکدار به محل حادثه اعزام شد.

او افزود: نجاتگران پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی و اولیه مصدوم را با کمک نیرو‌های بومی به محل امن انتقال و برای تکمیل مراحل درمانی تحویل اورژانس ۱۱۵ دادند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.