سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام‌حجت سازمان لیگ کشتی با تیم‌های بدهکار؛

تیم داری در لیگ برتر منوط به پرداخت کامل مطالبات کشتی گیران است

سازمان لیگ فدراسیون کشتی در نظر دارد به تیم‌های بدهکار اجازه حضور در فصل جدید لیگ برتر را ندهد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان لیگ فدراسیون کشتی در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری فصل جدید لیگ برتر آزاد و فرنگی است، مسابقاتی که بر اساس برنامه‌ریزی متولیان قرار است بعد از رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ برگزار شود.

در همین رابطه نیز جلسه‌ای با حضور اعضای سازمان لیگ، محسن کاوه و امید نوروزی مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد و مشاور رئیس فدراسیون کشتی در امور کشتی فرنگی برگزار شد تا درباره برگزاری لیگ تبادل‌نظر شود. ضمن اینکه مسئولان سازمان لیگ کشتی نشست ویژه‌ای را هم برای تدوین برنامه‌ها و آغاز مسابقات چندی پیش با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار کردند که گفته می‌شود متولیان امر در نظر دارند درصورتی‌که تیمی شاکی داشته باشد تا زمان تسویه و برطرف کردن مشکل حق شرکت در لیگ برتر سال ۱۴۰۰ را نداشته باشد.

بنابراین گزارش باشگاه‌های بدهکار که همچنان از فصل قبل درگیر تسویه‌حساب با کشتی‌گیران و مربیان هستند، برای هر اقدامی جهت حضور در لیگ امسال، باید تکلیف مطالبات مذکور را روشن کنند.

مسابقات کشتی قهرمانی سال ۲۰۲۱ جهان روز‌های ۱۰ تا ۱۸ مهرماه به میزبانی شهر اسلو پایتخت نروژ برگزار خواهد شد که بدین ترتیب با توجه به برنامه‌های سازمان لیگ باید در آبان ماه منتظر آغاز رقابت‌های لیگ برتر کشتی باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.