سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیحاتی درباره تصاویر جالب و عجیب که برای کاربران سوال برانگیز بودند

برخی کاربران با انتشار تصاویری که برایشان عجیب و ناشناخته بودند درمورد آن ها سوال پرسیده و جوابشان را نیز گرفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از ما در زندگی روزمره خود در سطح شهر، طبیعت یا حتی خانه، با چیزهایی مواجه می‌شویم که برایمان تازگی دارد و پیش‌تر آن را ندیده یا به آن دقت نکرده بودیم. گاهی نیز ممکن است بارها با مواردی برخورد کرده باشیم اما درمورد کارکرد و نقش آن چیزی ندانیم. وقتی افراد در مواجهه با چنین مواردی کمی دقت کنند قطعا درمورد آن‌ها برایشان سوالاتی پیش می‌آید. سوالاتی مانند چیستی آن چیز یا تأثیر و کاربردی که می تواند داشته باشد.

یکی از کاربردهای فضای مجازی، امکان به اشتراک گذاشتن این چنین تصاویر و سوال درمورد آنان است، کاری که بسیاری از کاربران انجام می‎دهند و اتفاقا به پاسخ هم می‎رسند. در ادامه تعدادی تصویر را مشاهده می کنید که کاربران درحالی آنان را ثبت کرده و در فضای مجازی منتشر کرده اند که چیزی درباره‌شان نمی‌دانستند اما سوالات آن‌ها توسط کاربری دیگر که در این مورد اطلاع داشته پاسخ داده شده است.

یک یخچال یا سردخانه قدیمی که از پوشش خاک برای عایق کاری آن استفاده شده است.

 

 این وسیله ای ضد سرقت برای ساعتهای جیبی است.

 

دستگاهی که به نوعی حکم تخت اتاق عمل را برای گاو دارد.

 

بازمانده هایی از پرتاب ناموفق موشک چینی در نزدیکی گوام

 

کاربری با انتشار این عکس نوشت: چیزهایی دانه مانند که در کمدم وجود دارد و هربار که آنجا را تمیز می کنم پس از مدتی باز دیده می‎شوند. 

به او پاسخ داده شد که این‌ها مدفوع موریانه ها هستند.

 

 Alvernia Studios یک استودیوی فیلم سازی است که در نزدیکی کراکوف، لهستان، 18 کیلومتری (10 مایل) فرودگاه Kraków-Balice واقع شده است.

 

آنها کمک می کنند کفش ها، لباس ها، کیف های دستی و غیره در شکاف کوچک کناری گیر نکنند. برخی هم از آنها برای تمیز کردن کفش استفاده می‌کنند.

 

آتل بیضی انگشت برای درمان: آرتروز، تغییر شکل بوتونیر، انگشت کج، شکستگی، تحرک بیش از حد (سندرم Ehlers-Danlos) ، انحراف جانبی، انگشت پتک ، گردن قو ، انگشت ماشه استفاده می‎شود.

 

مگس های سنگی یا بهاره ها بر روی سنگ های کنار رودخانه ها یافت می‌شوند و برخی آن ها را نشانه ای از کیفیت خوب آب می‌دانند.

 

تعدادی دوش در فضای باز بیمارستان. این دوش‌های اضطراری آزمایشگاهی مواقعی مورد استفاده قرار می گیرند که ریختن یا پاشیدن مواد شیمیایی بر روی صورت یا بدن پزشکان و دانشمندان برای آنان ایجاد خطر کند.

 

این یک شیرین کن با قدرت موج، متعلق به Oneka Technologies ، یک شرکت در کبک کانادا است. آب دریا را می گیرد و به کمک حرکت امواج آن را به آب شیرین تبدیل می کند.

 

کمک حوضچه بین دو جوی برای تهویه و تصفیه آب و راهیابی آب تمیزتر به قسمت بعدی جوی

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۳:۱۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
جالب بود