سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبور از مشکلات در گرو عزم و اراده و ایمان

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملتی که صاحب عزم و اراده و ایمان باشد هرگز شکست نخواهد خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه گفت: رمز موفقیت و پیروزی امام، شهدا، جوانان و ملت ما در برابر همه توطئه‌های دشمنان عزم، اراده و ایمان و وحدت کلمه بود، ملتی که صاحب عزم و اراده باشد هرگز شکست نخواهد خورد.

امام جمعه اراک افزود: عامل موفقیت و سربلندی هر ملتی ایمان به خدا و عزم و اراده ملی است که ملت سلحشور ایران اسلامی در طول ۴۲ سال اخیر با اتکا به این عوامل موفقیت های بسیاری را کسب کرده است.

او ادامه داد: در ۱۶ ماه اخیر علیرغم مشکلاتی که بیماری کرونا برای ملت ما ایجاد کرد هرگز تسلیم نشدیم، همانطور که در مقابل استکبار و دشمنان هرگز تسلیم نشده و نخواهیم شد.

آیت الله دری نجف آبادی ضمن عذرخواهی از مردم بابت قطعی برق گفت: مصرف برق ۲۰ درصد افزایش یافته این در حالی است که به دلیل کاهش بارش‌ها ۱۰ هزار مگا وات کاهش تولید برق آبی داریم و باید مصرف آب و برق را مدیریت کنیم و با برنامه ریزی و تدبیر بتوانیم از این مشکلات عبور کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: دولت آینده و منتخب بایستی از همین الان برنامه ریزی کند چرا که اگر قطعی برق داشته باشیم مشکلات بسیاری هم در تولید و هم در صادرات کشور بوجود خواهد آمد.

سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، دهه امامت و ولایت، سالروز شهادت امام جواد (ع) و بهره مندی از برکات ماه ذی الحجه از دیگر محور‌های خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اراک بود.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.