سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه شبکه گازرسانی در رودان با افتتاح سه طرح

با حضور استاندار هرمزگان ۳ طرح خدماتی، تجاری و گازرسانی در رودان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: ۳ طرح خدماتی، تجاری و گازرسانی در رودان به بهره برداری رسید.

همتی افزود: این پروژه‌ها شامل؛ اجرای ۱۸۰ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گازرسانی به شهر رودان به ارزش ۴۶۰ میلیارد ریال است.

او گفت:با بهره برداری از این طرح بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم این شهر از مزایای این طرح بهره‌مند خواهند شد.

استاندار هرمزگان افزود: مجتمع خدماتی رفاهی شهید سلیمانی در بخش رودخانه رودان با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی بود که در این روز افتتاح شد.

همتی گفت: این مجتمع با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت پست بانک و در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع شامل؛ جایگاه سوخت بنزین و نفت گاز، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، واحد‌های تجاری و رستوران به بهره برداری رسید.

استاندار هرمزگان به بهره برداری از مجتمع تجاری، رفاهی و تفریحی شهروند در رودان نیز اشاره کرد و افزود: این مجتمع با مشارکت شهرداری رودان و بخش خصوصی و با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریالی و در فضایی به مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر زیربنا شامل؛ ۳۴۸ واحد تجاری، شهربازی، فست فود و فضای فرهنگی به بهره برداری رسید.

همتی گفت: همچنین در این روز از روند اجرای پروژه‌ی گلخانه هیدروپونیک نیز بازدید شد که این پروژه در زمینی به مساحت ۸ هکتار و با سرمایه گذاری ۵۸۰ میلیارد ریالی همزمان با هفته‌ی دولت به بهره برداری می‌رسد.

او با اشاره به بازدید از روند اجرای طرح توسعه شرکت آب معدنی در رودان افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و با ظرفیت تولید ۳۶ هزار بطری آب معدنی در ساعت و با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.