سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رخسار کرونایی هندیجان دوباره قرمز شد

براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وضعیت کرونایی هندیجان همانند شهرستانهای امیدیه و اندیمشک قرمز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وضعیت کرونایی شهرستان هندیجان به مانند امیدیه و اندیمشک قرمز شده است.

بر اساس این گزارش؛  شهرستان‌های اهواز، شوش، ایذه، بندرماهشهر، آبادان، خرمشهر، دزفول، رامهرمز، شوشتر، دشت آزادگان، مسجدسلیمان، بهبهان، کارون و رامشیر نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و مابقی شهرستان‌های خوزستان در وضعیت زرد هستند.

با توجه به افزایش آمار کرونا در استان‌های مختلف به ویژه نوار جنوبی و مرکز کشور و احتمال سرایت سوش موتاسیون یافته به خوزستان از هم استانی‌ها درخواست می‌شود از هرگونه تردد و مسافرت غیرضروری به سایر مناطق پرهیز کنند و نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت پیش از این ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۳ شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان در حالت زرد کرونایی قرار داشتند.

براساس آخرین آمار رنگ‌بندی، ۱۴۳ شهرستان قرمز، ۱۸۶ شهرستان نارنجی و ۱۱۹ شهرستان زرد در کشور وجود دارد و وضعیت هیچ شهری آبی نیست.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.