سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص سه هزار میلیارد ریال برای طرح‌های مشارکتی آبیاری اراضی در میانه

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه از تخصیص سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های مشارکتی شبکه آبیاری اراضی داش‌کسن و شیخدراباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا مشایخی معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: این اعتبار از محل مجوز اصلاح ماده ۵۶ قانون الحاق تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت جهت تسریع در عملیات اجرایی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ملی و طرح‌های ملی استانی شده با اولویت پیشرفت فیزیکی تخصیص یافته است.

اوافزود: براساس قانون مذبور به دستگاه‌ها اجازه داده شده تا از طریق وزارت نیرو و سازمان آب به تخصیص اعتبار برای طرح‌های عمرانی اقدام کنند.

او تعهد هر کشاورز در این روستا‌ها را ۳۵۰ میلیون ریال عنوان و اعلام کرد: در چندین روز آتی ارزیابی نهایی در حضور کارشناسان استانی و شهرستانی انجام و بعد از طی مراحل و تشریفات قانونی بعدی آن عملیات اجرایی پمپاژ این واحد‌های عمرانی آغاز خواهد شد.

فرماندار میانه همچنین با اعلام اینکه بهسازی و آسفالت راه روستایی ورزقان با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت مشارکتی به زودی آغاز می‌شود، گفت: راه روستایی ورزقان از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۹ و با مشارکت ۹ میلیارد ریالی اهالی در مجموع با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در مرحله عقد قرارداد و ترک تشریفات بوده و در حال واگذاری به پیمانکار است.

محمدرضا مشایخی اضافه کرد: در چند روز آتی زیرسازی؛ تثبیت و بهسازی و آسفالت راه روستای ورزقان آغاز و بعد از آن بلافاصله آسفالت خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.