سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی در شهرستان دنا اجرا شد

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۱۲ هزار و ۲۲ دانش آموز هم استانی در مسابقات قرآن، نماز و عترت شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، لطف الله تقی پور رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز در شهرستان دنا گفت: ۱۲ هزار و ۲۲ دانش آموز در کهگیلویه و بویراحمد با توجه به محدودیت‌ های کرونایی بصورت مجازی در مسابقات قرآن، نماز و عترت شرکت کردند.
 
تقی‌ پور افزود: تعداد ۱۲ هزارو ۲۲ دانش آموز در ۱۴ رشته پسران و ۱۲ رشته دختران و همچنین فرهنگیان در دوره‌ های تحصیلی ابتدایی و متوسطه شرکت کردند.
 
او با بیان اینکه از این تعداد شرکت کننده ۷۲ تن در پایه‌ های مختلف دوره‌ های تحصیلی انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند اضافه کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده ادارات آموزش و پرورش مناطق بویراحمد، دنا و چاروسا رتبه‌ های اول را در سه گروه ادارات شهرستان‌ ها و مناطق استان کسب کردند.
 
ابراهیم ریاضی رئیس آموزش و پرورش دنا گفت: در مسابقات قرآن عترت و نماز این شهرستان هزار و ۵۰۰ دانش آموز شرکت کردند که از این تعداد شرکت کننده ۱۵۲ تن به مرحله شهرستانی و استانی و ۷ تن به مرحله کشوری راه یافتند.
 
حجت‌ الاسلام بهشت امام جمعه موقت سی سخت هم در این آیین هم با بیان اینکه وجود فرزندان قرآنی مایه افتخار و زینت خانواده‌ها است، گفت: انس با قرآن، عترت و مفاهیم اسلامی و عمل به دستورات قرآنی تضمین‌کننده خیر دنیا و آخرت است.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.