سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غرضی ملایر و آتیه همدان بیمارستان‌های برتر استان

بیمارستان‌های آتیه همدان و غرضی ملایر در بین ۷۰ بیمارستان تامین اجتماعی کشور رتبه برتر را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن عروقی موفق، مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه دفاتر پرستاری هر سال توسط سازمان تامین اجتماعی ارزیابی و رتبه‌بندی می‌شود، گفت: بیمارستان‌های آتیه همدان و بیمارستان غرضی ملایر در بین ۷۰ بیمارستان تامین اجتماعی کشور رتبه برتر را کسب کردند.

او در ادامه از کسب رتبه اول زایمان طبیعی بیمارستان آتیه همدان در استان و رتبه سوم در بین بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی خبر داد و ابراز داشت: در بیمارستان آتیه ۹۰تخت و در بیمارستان غرضی ملایر ۵۰تخت به بیماران کرونایی اختصاص داشته است که در ایام پیک چهارم کرونا در همدان بیمارستان آتیه ۱۳۸ تخت و در ملایر هم ۱۳۰ تخت در بیمارستان غرضی درگیر کرونا بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان بیان کرد: کادر درمان تامین اجتماعی دلسوزانه به بیماران کرونایی خدمات ارائه می‌دهند واین در صورتی است که بیش از۴۵۰ نفراز همکاران کادر درمان به این بیماری مبتلا شدند.

عروتی موفق ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته سازمان تامین اجتماعی فرانشیز بستری برای بیمه شدگان بالای ۶۵ سال در شهر‌های بدون بیمارستان‌های ملکی رایگان شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.