سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام پروژه جاده ببروییه- پرکان- ده جمال تا یک ماه آینده

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: تلاش می‌کنیم پروژه "جاده ببروییه- پرکان- ده جمال" تا یکماه آینده به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ضمن بازدید از برخی پروژه‌ها با بیان اینکه پروژه‌های خوبی در شهرستان با مشارکت بنیاد علوی در حال اجرا است، گفت: تلاش می‌کنیم پروژه مشارکتی راهداری با بنیاد علوی "جاده ببروییه- پرکان- ده جمال" تا یکماه آینده به اتمام برسد.

او افزود: همچنین با توجه به انتخاب پیمانکاران ساخت مخازن و برق در پروژه آبرسانی به ۵۸ روستا، پیمانکار جدید لوله گذاری نیز در اوایل هفته آینده مشخص می‌شود و روند اجرایی تسریع می‌شود.

محمدمهدی خانی زاده، فرماندار بهاباد نیز با بیان اینکه بخش زیادی از طرح‌ها در شهرستان اجرایی شده و پروژه‌های مهم دیگری نیز در حال اجرا است، گفت: امروز شاهد تحول بسیار خوبی در حوزه زیرساخت‌ها در مناطق مختلف شهرستان هستیم که باعث رضایتمندی مردم شده و این تلاش‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به برخی از پروژه‌های در حال اجرای شهرستان بهاباد افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با تلاشی مضاعف برای تکمیل طرح‌ها اقدام کنند.

گاز رسانی روستا‌های باقیمانده بخش آسفیچ و اصلاح نقطه حادثه خیز پرک و باند دوم جاده بهاباد به بافق از دیگر پروژه‌هایی بود که مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت و بر تسریع در اجرای آن‌ها تأکید شد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.