سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وراتی: فینال یورو ۲۰۲۰ در تاریخ ثبت خواهد شد

هافبک تیم ملی ایتالیا در ارتباط با مسابقه فینال جام ملت های اروپا و تقابل با تیم ملی انگلیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارکو وراتی، هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا قبل از دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰)  مقابل تیم ملی انگلیس اظهار کرد: انگلیس بازیکنانی فیزیکی و تکنیکی دارد، آن‌ها شایسته رسیدن به فینال بودند. ما مقابل تیمی بزرگ قرار می‌گیریم. آن‌ها در خانه بازی می‌کنند و برایشان قهرمانی در خانه خود همانند یک رویا است.

او ادامه داد: برگزاری بازی در انگلیس روی داور بازی تاثیری نخواهد داشت، داوران به چنین چالش‌هایی عادت دارند.

وراتی درباره پنالتی تیم ملی انگلیس مقابل دانمارک در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ گفت: پنالتی انگلیس مقابل دانمارک کمی سخاوتمندانه بود و با همان پنالتی که استرلینگ برای آن‌ها گرفت، پیروز شدند. استرلینگ مهاجمی عالی است و تورنمنتی عالی را می‌گذراند. او فوق العاده است و هر سال این را اثبات می‌کند.

وراتی در انتها گفت: فکر می‌کنم انگلیس کار بزرگی انجام داد. آن‌ها برای نخستین بار به فینال رسیده اند و این گویای چیز‌های زیادی است. آن‌ها فقط یک گل در این تورنمنت دریافت کرده اند و تیم بسیار خوب و متعادلی هستند. خوشحالم که مقابل این تیم در استادیومی فوق العاده و در فینالی بزرگ بازی خواهم کرد. این رویایی است که هر فوتبالیستی از بچگی دارد. فکر می‌کنم این فینال، دیداری خواهد بود که در تاریخ ثبت می شود.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.