سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام وزیر جمهوری نیجر:

ایران به آموزش ما کیفیت می‌دهد

ماهامان مایکاسو گفت: استفاده از روش‌های کشور ایران باعث تقویت آموزش فنی و حرفه‌ای ما می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،رضا باجولوند، رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای در حاشیه بازدید هیئت وزارت آموزش فنی حرفه‌ای جمهوری نیجر گفت: مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای تنها مرکز در کشور است که وظیفه آموزش و تربیت مربیان آموزشی فنی و حرفه‌ای را به عهده دارد.

او افزود: ظرفیت‌های خوبی که در این مرکز وجود دارد توانسته خدمات آموزشی در زمینه تربیت مربی را برای کشور‌هایی مثل عراق، افغانستان و کشور‌های آفریقایی داشته باشد و می‌تواند توسعه تعاملات بین المللی و به خصوص توسعه آموزش‌های مهارتی را افزایش دهد.

باجولوند گفت: امروز در خدمت جمهوری نیجر بودیم و این بازدید برای آشنایی با ظرفیت‌های این مجموعه انتخاب شده که امیدواریم بتوانیم به کشور‌هایی که مسلمان و یا متقاضی هستند توسعه مهارت آموزی را آموزش دهیم.

مصطفی ماهامان مایکاسو، قائم مقام وزارت آموزش فنی و حرفه‌ای جمهوری نیجر نیز در ادامه گفت: زمینه‌های مشترکی که می‌تواند وجود داشته باشد این است که ایران به  استاندارد‌ها اهمیت  می دهد و این برای ما خیلی مهم است و می‌تواند به ما اجازه بدهد که آموزش با کیفیت داشته باشیم.

انتهای پیام/ ر. ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.