سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش دو معلم البرزی در جشنواره معلمان مولف

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: ۲ معلم البرزی در نخستین جشنواره معلمان مولف، برگزیده کشوری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به این که فراخوان جشنواره معلمان مولف در اسفندماه سال گذشته دربستر شبکه شاد و رسانه‌ها منتشر شد،گفت: متقاضیان برای شرکت در این جشنواره تا ۱۰ خردادماه  امسال فرصت داشتند آثار خود را به دبیرخانه کشوری این جشنواره ارسال کنند.

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: براساس آمار اعلام شده بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر دراین جشنواره در بخش‌های علوم کامپیوتر، فلسفه و زباشناسی، دین، علوم اجتماعی، زبان، علم تکنولوژی، هنر و سرگرمی، ادبیات، تاریخ و جغرافیا و علوم وابسته از سراسر کشور در این رویداد شرکت کرده اند.

فهمیده گفت: متقاضیان برای شرکت در جشنواره معلمان و مولف باید کتاب‌هایی که دارای مجوز وزارت ارشاد و از سال ۹۶ به بعد به چاپ رسیده است را به دبیرخانه این جشنواره ارسال می‌کردند.

او افزود: این جشنواره با همکاری سازمان پژوهش، موسسه منادی تربیت و معاون پرورشی فرهنگی و اداره کل فرهنگی و هنری، اردو‌ها و فضای پرورشی برگزارشد.

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: دراین جشنواره محمد نجات قدران و معصومه سادات سید حسینی از استان البرز با کسب رتبه دوم برگزیده کشوری شدند.

انتهای پیام /ر. ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.