سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبردار ۷۰ میلیارد ریالی در بابل

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار ۷۰ میلیار ریالی در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین مورد کلاهبرداری از برخی کسبه و بازاریان شهرستان بابل با ارائه چک‌های فاقد اعتبار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بابل، متهم را که تحت عنوان خرید و عرضه محصولات کشاورزی با ارائه چک‌های بلامحل از آنان کلاهبرداری کرده بود شناسایی کردند.

سرهنگ حسینی گفت: این کلاهبردار حرفه‌ای که بیشتر طعمه‌های خود را از بین افراد مسن و کم سواد انتخاب می‌کرد، پس از هماهنگی‌های قضائی دستگیر شد.

او از دستگیری یک همدست متهم در ادامه این عملیات نیز خبر داد و افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۰ فقره کلاهبرداری جمعا به مبلغی بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال از مردم در شهرستان بابل و یکی از استان‌های همجوار اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: از معامله با افراد ناشناس و قبول چک و یا ضمانتنامه‌های فاقد اصالت از آنان خودداری کنند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.