سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت رطوبت ۷۴ تا ۹۳ درصد هوا در استان بوشهر/ گرما و شرجی از فردا اوج می‌گیرد

هواشناسی استان بوشهر اعلام کرد که از فردا تا اواسط هفته آینده بر میزان دما و رطوبت هوا افزوده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرضا انصاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به رطوبت بالای هوا در استان، بیان کرد: در شبانه روز گذشته جزیره خارگ با ۹۳ درصد رطوبت شرجی‌ترین هوا را داشته است و میزان رطوبت در بندر امام حسن ۹۲، عسلویه ۸۵، برازجان ۸۴، بوشهر ۸۲، دیلم ۸۱، دیر ۷۸، گناوه ۷۷ و جم ۷۴ درصد بوده است.

او افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا  در امروز و فردا است هر چند فردا در فراساحل شمالی در برخی ساعات به سبب وزش باد‌های شمال غربی، دریا تا حدودی متلاطم می‌شود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: همچنین از فردا تا اواسط هفته آینده دما و رطوبت هوا روند افزایشی خواهد داشت، بنابراین در این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد، گرما، شرجی هوا و نیز در برخی از نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در استان خواهند بود.

انصاری جهت وزش باد را امروز متغیر، بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی و فردا در قسمت‌های شمالی و مرکزی گاهی شمال غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.


بیشتر بخوانید


او گفت: ارتفاع موج نیز تا فردا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر عنوان کرد: در شبانه روز گذشته اهرم، برازجان و خورموج با ۴۶ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند.

انصاری بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۷:۳۷ بامداد، جزر ساعت ۱۵:۴۱ و مد دوم ساعت ۲۱:۲۲ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کعبی
۰۱:۰۸ ۱۸ تير ۱۴۰۰
خورموج52درجه هم رسید