سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می‌یابد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهش دمای هوا در سطح این استان پس از یک دوره گرمای شدید از امروز ۱۷ تیر ماه آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر این اساس دمای هوا در خراسان رضوی ظرف هفته آینده کاهش یافته و تعدیل می‌شود.

او افزود: همچنین از امروز تا چند روز آینده احتمال افزایش ابرناکی آسمان با احتمال بارش‌های رگباری توام با رعد و برق و افزایش شدت وزش باد در مناطق شمالی و بخش‌های مرکزی خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

آهنگر زاده بیان کرد: وزش باد بیشتر ساعات عصر در مناطق بادخیز جنوب و شرق این استان شدید همراه با طوفان گرد و خاک رخ خواهد داد.

او همچنین بیشینه دمای امروز هوای مشهد را ۴۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی و تصریح کرد: دمای امروز هوای این شهر یک درجه نسبت به دیروز کاهش خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: دمای هوای مشهد در چارچوب روند کاهش گرما در خراسان رضوی تا روز شنبه هفته آتی ۱۹ تیر ماه به ۳۵ درجه افت خواهد کرد.

آهنرگزاده اظهار کرد: بیشینه دمای هوای مشهد را برای هفته آینده بین ۳۴ تا ۳۶ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای این شهر را بین ۲۱ تا ۲۶ درجه پیش‌بینی می شود.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.