سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت شهرک دامپروری فکا با اعتبار ۶۵۰ میلیاردی در انگوت

نماینده مردم گرمی و مغان در مجلس گفت: شهرک دامپروری فکا در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار در شهرستان انگوت با اعتبار بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی در مجلس در دیدار با مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: در این جلسه ضمن بررسی عملکرد کلی و مبالغ واریزی از سود حاصله از هلدینگ‌های شستا به حساب سازمان تامین اجتماعی در خصوص پروژه‌های شهرستان گرمی مغان و انگوت بررسی شد.

او افزود: عملیات اجرایی و عمرانی و کلنگ‌زنی کارخانه تولید ظروف پزشکی و واکسن‌های آماده انسانی در ساری نصیرلو شهرستان گرمی با اخذ زمین و اتمام استعلامات و نتیجه مثبت آزمایش خاک زمین کارخانه طی هفته آینده با حضور مسؤولان شروع می‌شود.

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتبار بیش از ۸۰۰ میلیاردی راه‌اندازی این کارخانه بیان کرد: شهرک دامپروری فکا در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار در شهرستان انگوت با اعتبار بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان آماده و زمین تحویل قطعی شده است.

او ادامه داد: تمام استعلامات این شهرک اخذ شده و این کارخانه نیز طی هفته آینده کلنگ‌زنی و شروع عملیات اجرائی و عمرانی آن آغاز خواهد شد.

اسماعیلی با اشاره به اشتغال‌زایی در مجموعه‌ها تصریح کرد: در دو مجموعه بزرگ شستا جمعا بیش از ۷۶۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.