سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام ستاد تسهیل تولید مطرح کرد؛

پیگیری جبران خسارت ناشی از کرونا در واحدهای تولیدی/ صنایع از طریق شبکه توزیع برق از ساعات خاموشی مطلع می‌شوند

دین پرست گفت: در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات واحدهای تولیدی ناشی از محدودیت‌های کرونایی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک دین پرست قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در حاشیه جلسه این ستاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز در استمرار بازدید‌هایی که از چند واحد در شهر تهران داشتیم برگزار شد و مشکلات چند واحد مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: همچنین چند مصوبه استانی داشتیم که باید در سطح کشوری مطرح و اعلام می‌شد. بنا شد تا مشکلات واحد‌های قطعه ساز و خودرو ساز را بررسی و پیشنهادات لازم برای حل مشکلات آن‌ها را بررسی کنیم.

دین پرست با اشاره به بررسی‌های انجام شده برای رسیدگی به جدول خاموشی‌های واحد‌های تولیدی تصریح کرد: برخی از واحد‌های تولیدی در اختلافات زمانبندی خاموشی با مشکل مواجه شدند. طی جلساتی که داشتیم مقرر شد در ۴۸ ساعت آینده جداول قطع برق تنظیم شده و  قطعی برق خارج از چارچوب اعلامی وجود نداشته باشد. واحد‌های تولیدی از طریق شبکه توزیع برق از ساعات خاموشی مطلع خواهند شد.

او با اشاره بررسی‌های انجام شده برای جبران زیان واحد‌های تولیدی بیان کرد: در این جلسه ممنوعیت‌های ناشی از محدودیت‌های کرونایی و مشکلات واحدهای تولیدی هم مورد بررسی قرار گرفت؛ واحد‌های تولیدی درخواست داشتند که برای شهر‌های قرمز و در موارد خاص مشکلات واحد‌های تولیدی را برطرف کنیم. مشکلات واحد‌های تولیدی استان‌ها با حضور استاندار محترم بوشهر بررسی و مشکلات ۱۲ واحد تولیدی این استان به جز یک مورد برطرف شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.