سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آکسیوس: نفتالی بنت سیاست صهیونیست‌ها در قبال ایران را بازبینی می‌کند

یک نشریه آمریکایی از آغاز روند بازبینی سیاست رژیم اشغالگر در قبال ایران ازسوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آکسیوس امروز (چهارشنبه) در گزارشی اعلام کرد که «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی روند بازبینی سیاست این رژیم درقبال ایران را آغاز کرده است.

منابعی از رژیم صهیونیستی به این وبگاه خبری گفتند: «بنت قصد بازبینی سیاست‌هایش درقبال ایران را دارد و این کار را تا پیش از ملاقاتش با رئیس‌جمهور آمریکا به اتمام خواهد رساند.»

بنابر اعلام آکسیوس بازبینی بنت در سیاست‌های این رژیم چند وجه دارد که سیاست‌های متوجه ایران نقطه تمرکز برای نخست‌وزیر صهیونیست‌ها است.

این وبگاه همچینن مطرح کرد که سوال اصلی اکنون در این است که از نگاه بنت وضعیت فعلی که برجام اجرا نمی‌شود و ایران برنامه هسته‌ای خود را پیش می‌برد بهتر است، یا آن‌که ایران و آمریکا هردو به تعهد به توافق هسته‌ای بازگردند.

منابع صهیونیستی همچنین اعلام کردند: «بنت تاکنون چندین جلسه درباره سیاست‌های اسرائیل درقبال ایران برگزار کرده است و در این جلسات بر رویکرد درقبال توافق هسته‌ای و جدای از آن ایران به تنهایی بحث شده است.»

همچنین آکسیوس اولویت اصلی بنت را در سرعت بخشیدن به به‌روزرسانی اطلاعات خود درباره ایران، برنامه هسته‌ای ایران و جنبه‌های فنی توافق برجام دانسته است.

هفته گذشته نیز نفتالی بنت با «فرانک‌والتر اشتاین‌مایر» رئیس‌جمهور آلمان، دیدار کرد و در سخنانی مدعی «مقابله با دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای» شد. او پیش‌تر نیز در سخنانی مدعی شد این رژیم علیه هرگونه تهدید بیرونی برضد مواضع آن‌ها در سرزمین‌های اشغالی ایستادگی خواهد کرد.

کابینه ائتلافی جدید رژیم صهیونیستی همچنان به ایران به‌عنوان تهدیدی جدی برای امنیت این رژیم می‌نگرد و حملات خود را به نوار غزه آغاز کرده، اما قول داده است اتحاد با واشنگتن را در اولویت قرار دهد و تلاش کند اختلاف‌ها را خصوصی نگاه دارد. پیش از این منابع صهیونیستی از تلاش این رژیم برای تحت تأثیر قرار دادن مقامات دولت کنونی آمریکا به ریاست جمهوری «جو بایدن» خبر دادند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۷ تير ۱۴۰۰
نفالین بنت بهتر است درباره مشکلات داخلی وماندگاری خودشان بابینی کنند