سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم اتمام هر چه سریعتر واحد‌های مسکونی پروژه‌های مسکن مهر

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه بر لزوم اتمام هر چه سریعتر واحد‌های مسکونی پروژه‌های مسکن مهر در این استان و تحویل آن‌ها به متقاضیان تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، منوچهر فخری معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : تعداد زیادی از مردم استان چشم انتظار پایان ساخت و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر هستند.

او گفت : در شرایط کنونی که فشار اقتصادی بر مردم مضاعف شده تحویل واحد‌های مسکونی مسکن مهر می‌تواند نکته امیدوارکننده و دلگرم کننده برای آن‌ها باشد.

فخری با تاکید بر اینکه نباید هرجایی در طرح مسکن مهر به مشکل بر می‌خوریم به دنبال افزایش سهم آورده مردم باشیم، افزود: اگر مشکلی در کار وجود دارد باید سهم هر دستگاه مشخص و بخواهیم با عمل به وظیفه برای حل آن مشکل تلاش کند.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به در حال اتمام بودن کار ساخت ۱۹۲ واحد مسکن مهر در شهرستان پاوه افزود: اگر شرایط فراهم شود عملیات افتتاح و واگذاری این واحد‌ها به مردم در هفته آینده انجام خواهد شد.

او با اشاره به مشکلات پروژه مسکن مهر شهر کرندغرب، ادامه داد: به زودی از این پروژه بازدید و مشکلات آن با حضور دستگاه‌های ذیربط در محل اجرا بررسی می‌شود.

فخری گفت: تا زمانی که موضوع مسکن مهر را حل نکنیم طرح مسکن ملی به نتیجه و سرانجام نمی‌رسد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.