سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف ماینرهای قاچاق در نظرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف ۴۶ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ فرج اله اسداللهی،  فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک ساختمان مسکونی در سطح شهر نظرآباد، بررسی موضوع در دستورکار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی ابتدا از صحت خبر مطمئن و سپس با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۴۶ دستگاه تولید ارز دیجیتال غیرمجاز کشف کردند.

سرهنگ اسداللهی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی ماینر کشف شده را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او افزود: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی کشور طبق قانون برخورد جدی می‌کند و از شهروندان درخواست داریم در صورت مواجه شدن با موارد مشابه، از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ موضوع را گزارش کنند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.