سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه

استاندار البرز گفت: بر اساس مصوبه امروز هیات دولت مقرر شد که به منظور صرفه جویی در مصرف برق، دستگاه های اجرایی تا پایان مرداد ماه در روزهای پنجشنبه تعطیل باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز  گفت: مصوبه امروز هیات دولت  با توجه به کمبود برق و ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری کشور از جمله بخش خانگی مصوب کرد که ادارات و سازمان‌های دولتی در تهران و سراسر کشور تا پایان مرداد ماه در روز‌های پنجشنبه تعطیل خواهد بود.

شهبازی افزود: بر این اساس به استانداران سراسر کشور تفویض اختیار شده که در خصوص ساعات کاری در سایر روز‌های هفته نیز با توجه به شرایط هر استان تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

استاندار البرز گفت: با توجه به مصوبه امروز دولت بخشنامه اعلام کاهش ساعات اداری در روز پنجشنبه مورخ ۱۷ تیرماه ابطال و بدین وسیله تعطیل اعلام می‌شود.

شهبازی افزود: بر این اساس تمامی ادارات و نهاد‌های عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها در تمامی شهرستان‌های هفتگانه البرز تا پایان مردادماه در روز‌های پنجشنبه تعطیل هستند.

او گفت: این مصوبه از فردا پنجشنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۰ قابل اجرا است و همچنین با توجه به شرایط و اقتضائات استان طی جلسات آتی هر گونه تدبیر و تصمیم جدیدی که اتخاذ شود، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.